Forumi Horizont
Trego 6 mesazhet nė njė faqe tė vetme

Forumi Horizont (http://www.forumihorizont.com/index.php3)
- Gjuha Italiane (http://www.forumihorizont.com/forumdisplay.php3?forumid=166)
-- Kush me ndihmon? (http://www.forumihorizont.com/showthread.php3?threadid=7331)


Postuar nga esra datė 26 Janar 2005 - 14:48:

Kush me ndihmon?

Dua nje ndihme te vockel
Per ata qe dine italisht dua te di disa komplimente qe behen per buzeqeshjen e nje femre por i dua ne italisht.

Psh. sorriso innocente (dicka e tille). Por dua sa me shume nga keto, ato komplimente qe perdoren zakonisht edhe vecanerisht

Do u isha shume mirenjohese po te me ndihmonit.


Postuar nga Fajtori datė 26 Janar 2005 - 20:12:

solare
dolce
volubile
desideroso
sensuale
travolgente


Nqs te duhen fjali te zgjedhura dhe te ndjera tjeter pune pastaj. Pershendetje.


Postuar nga Sykaltra datė 26 Janar 2005 - 22:35:

Ne pergjithesi, italianet jane te vetmit ne embelsi te te shprehurit!

Sei meravigliosa!

Sei molto gentile!

Sei l`unica`!

Sei un vero amore!

Sei un tesoro!

Sei la mia vita!

Ti amo da morireeeeeeeeeeee!

hahahaha etj etj...
kam prap...i her tjeter...


Postuar nga GENTI_the_KING datė 26 Janar 2005 - 22:37:

il tuo soriso e come un fiore che non si vechia mai


uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .......ja futa kot


Postuar nga Lela_Dr datė 28 Janar 2005 - 14:40:

Per Ersen

Ti regalo un sorriso, ti porterą allegria, e se avrai paura ti terra compagnia!xkč il sorriso č come il sole, illumina la strada e riscalda il cuore.


Postuar nga Pleshtja datė 05 Mars 2008 - 21:41:

Ju lutem, kush  ka mundesi te me perktheje nga italisht ne shqip keto 3 lutje?

Triduo


 

Santa Paola, che con umile e ardente fede, ti abbandonasti tutta alla Volontą di Dio, sempre sicura della Sua bontą e delle Sue promesse, fa’, per la tua intercessione, che teneramente confidando nella misericordia del Signore, ottenga dal Suo Cuore la grazia di cui ho tanto bisogno…

Gloria al Padre…


 

Santa Paola, che durante i giorni della prova, nelle sofferenze del corpo e nelle angustie dell’anima, sempre sperasti con fermo cuore nella infinita misericordia di Dio, fa’, per la tua intercessione, che aspettando filialmente dalla generositą del Signore il soccorso nelle mie miserie, ottenga dal Suo Cuore la grazia di cui ho tanto bisogno.

Gloria al Padre…


 

Santa Paola, che mettesti tutta la tua gioia nell’a-mare il Signore e ersonName w:st="on" ProductID="la Sua Croce">la Sua CroceersonName>, per saper soccorrere con cuore fraterno e materno tutte le povertą, fa’, per la tua intercessione, che amando fervidamente Dio, e il prossimo per amore di Dio, ottenga dal Suo Cuore la grazia di cui ho tanto bisogno.

Gloria al Padre…


 


Nese dikush me ben kete nder ju lutem te me nisni perkthimin ne mesazh privat.


Nje falenderim paraprak me gjithe zemer.


 
Trego 6 mesazhet nė njė faqe tė vetme

Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.