Forumi Horizont
Trego 35 mesazhet nė njė faqe tė vetme

Forumi Horizont (http://www.forumihorizont.com/index.php3)
- Gjeologji & Gjeografi (http://www.forumihorizont.com/forumdisplay.php3?forumid=151)
-- flamujt e botes (http://www.forumihorizont.com/showthread.php3?threadid=4533)

Postuar nga darke datė 23 Mars 2004 - 17:12:

flamujt e botes

SHQIPĖRIA

The Albania flag was officially adopted on 28 November 1912.

The flag features a double-headed eagle in black, on a red background. This design is traced back to George Castriota, an Albanian Christian, and a 15th century Turkish general. He used the Byzantine two-headed eagle on his seals, hence the Albanian flag. Note that Albanians call their country Shqipėria, meaning "Land of the Eagle."

Postuar nga darke datė 23 Mars 2004 - 17:18:

Talking SPANJĖ

The flag of Spain was officially adopted on July 19, 1927

The red and golden-yellow colors of Spain's flag were first used in the late 1700s by the King of Spain, as he tried to easily differentiate his ships from those of other countries. They're also the original colors found within the arms of both the Castile and Aragon regions of the country, the regions first united by King Ferdinand and Queen Isabella.

PS: (all that is a lie... the red colour is cause the passionate blood and the yellow one cause the sun :p)

Postuar nga unforgiven datė 24 Mars 2004 - 00:29:

Canada

The National Flag of Canada, popularly known as the Maple Leaf Flag , is a base red flag with a white square in its center, featuring a red stylized 11-pointed maple leaf.
February 15 has been commemorated as National Flag of Canada .
"The Canadian flag is the symbol of the nation's unity, for it, beyond any doubt, represents all the citizens of Canada without distinction of race, language, belief or opinion."
The maple leaf is the traditional emblem of Canada . Why? Well, before the coming of the first European settlers, Canada's aboriginal peoples had discovered the food properties of maple sap, which they gathered every spring. According to many historians, the maple leaf began to serve as a Canadian symbol as early as 1700.

Postuar nga Admirali datė 24 Mars 2004 - 00:57:

France

three equal vertical bands of blue (hoist side), white, and red; known as the French Tricouleur (Tricolor); the design and/or colors are similar to a number of other flags, including those of Belgium, Chad, Ireland, Cote d'Ivoire, Luxembourg, and Netherlands; the official flag for all French dependent areas

Postuar nga Admirali datė 24 Mars 2004 - 00:59:

USA

thirteen equal horizontal stripes of red (top and bottom) alternating with white; there is a blue rectangle in the upper hoist-side corner bearing 50 small, white, five-pointed stars arranged in nine offset horizontal rows of six stars (top and bottom) alternating with rows of five stars; the 50 stars represent the 50 states, the 13 stripes represent the 13 original colonies; known as Old Glory; the design and colors have been the basis for a number of other flags, including Chile, Liberia, Malaysia, and Puerto Rico

Postuar nga Admirali datė 24 Mars 2004 - 01:01:

Saudi Arabia

green with large white Arabic script (that may be translated as There is no God but God; Muhammad is the Messenger of God) above a white horizontal saber (the tip points to the hoist side); green is the traditional color of Islam

Postuar nga unforgiven datė 24 Mars 2004 - 17:30:

Greece

The flag of Greece is blue and white and was officially adopted on December 22, 1978.

The Greek flag has nine horizontal blue and white stripes, with a white cross on a blue square field in the canton position (upper left corner by the flagpole). The white cross symbolizes Greek Orthodoxy, the established religion of Greece.

Postuar nga Keni datė 27 Mars 2004 - 18:17:

Flamuri GJerman

Postuar nga Keni datė 27 Mars 2004 - 19:05:

Flamuri Austriak me shqiponje

Postuar nga jimmy84 datė 27 Mars 2004 - 22:11:

Darke,une protestoj flamuri shqiptar eshte vendosur zyrtarisht ne 28 nentor 1912 nga Ismail Qemali ne Vlore.(pervec yllit qe u vendos me pas dhe u hoq ne 1992) E kuqja simbolizon gjakun qe kane derdhur shqiptaret per liri.

Nje shtese per flamurin francez:Tri ngjyrat simbolizojne barazi,vllazerim dhe paqe nese nuk gaboj.
Per flamurin amerikan nuk kam c`a te shtoj se jane thene te tera
Per flamurin gjerman nuk e kam idene fare
Per flamurin austriak me shqiponje me 2 koka di vetem qe shqiponja me 2 koka ka qene simbol i perandorive (i perandorise austriake,ruse,franceze dhe gjermane) ne pergjithesi.

Postuar nga darke datė 27 Mars 2004 - 22:14:

Question

oh really? :O ... i'm sorry, i really am not sure, i caught the information in internet... ok, talk to the moderator keni and change what i wrote!

Postuar nga Endri datė 27 Mars 2004 - 22:52:

1992 is too early for albanians

The flag was officialy adopted 1912.

But it says 1992 because we have a slightly different flag with communist we had a star in it.

P.S ( darke you have the power to change ur own message, just press Modifiko)

Postuar nga Keni datė 28 Mars 2004 - 03:54:

Flamuri Algjerjan

Postuar nga Keni datė 28 Mars 2004 - 21:49:

Flamuri Hungares

Postuar nga shaban_qosja datė 26 Maj 2004 - 11:09:

Nje saktesim per mesazhin e jimmy84

> "Nje shtese per flamurin francez:Tri ngjyrat simbolizojne barazi,vllazerim dhe paqe nese nuk gaboj."

Tre ngjyrat e flamurit francez vijne nga bashkimi i ngjyres se bardhe qe ishte ngjyra e mbreterve dhe ngjyrat kuq e blu qe ishin ngjyrat e qytetit te Parisit.

>"Per flamurin austriak me shqiponje me 2 koka di vetem qe shqiponja me 2 koka ka qene simbol i perandorive (i perandorise austriake,ruse,franceze dhe gjermane) ne pergjithesi."

Perandoria franceze nuk ka patur si simbol shqiponjen me dy koka.
Shqiponja me dy koka eshte nje simbol bizantin qe do te thote vigjelence nga lindja dhe perendimi.

Postuar nga agata datė 24 Gusht 2004 - 13:16:

Flamuri Portugez..
2 bandes verticales verte (explorations) et rouge (sang de la lutte pour l'indépendance) avec armoiries (rōle du Portugal dans les grandes découvertes) au centre (1911)

Postuar nga agata datė 24 Gusht 2004 - 13:22:

Flamuri Anglez.

Croix de St-Georges (Angleterre,rouge sur fond blanc), croix de St-André (Ecosse,croix en X, blanche sur fond bleu), croix de St-Patrick (Irlande, croix en X, rouge sur fond blanc, ajoutée en 1801). Appelé Union Jack (adopté 1606)

Postuar nga dieFaustNeu datė 18 Janar 2005 - 10:23:

faktikisht flamuri ne 1992 ndryshoi , nuk eshte i njejti me ate qe ishte psh ne 1982 por gjithesesi vetem pak prandaj ja vlen te permendet ky ndryshim sado i vogel qe eshte ka rendesi (sidomos politike ) shum te madhe per vendin tone.

Postuar nga _mIzZzA_ datė 22 Janar 2005 - 18:34:

ca re ????????
nuk kam par ndonje ndryshim un mua njesoj mu duk
po ca ka ndryshur??????????/ ta dim te pakten se as qe nuk dim as historin e vendit ton

turp ku me degjon

Postuar nga dieFaustNeu datė 22 Janar 2005 - 19:58:

ne 1992 u hoq ylli me 5 cepa, ne 2005 shqiponja do te behet me ngjyre te verdhe se keshtu i eshte tek shokut tosi

Postuar nga darke datė 22 Janar 2005 - 20:03:

Citim:
Po citoj ato qė tha _mIzZzA_

ahahhahahaahahahahahh the year on there is so funny
ne 1992 wow wat was she thinkin when she wrote it

WHAT IS SO FUNNY? what could I think? I was just reading about Albania History. That is how it appeared in the document where i was reading it in internet.
In spite of laugh of me you could check what there is written in internet about Albania, and this way nobody will get wrong next time!

Postuar nga LiL__TrEaSuRe datė 23 Janar 2005 - 20:09:

Darke como esta el "flag" de chile, y donde esta esto pays??

puc-puc unA

Postuar nga darke datė 23 Janar 2005 - 20:28:

bonita mamacita, Chile is a southamerican country. It 's in the left side next to the pacific ocean, among Argentina, Bolivia and Perś.

ketu ju keni flamurin e Chiles

Postuar nga Sy_jeshilja datė 23 Janar 2005 - 20:54:

Flamuri i Brazilit

Postuar nga rrushi datė 24 Janar 2005 - 01:35:

republika domenikane

Postuar nga rrushi datė 24 Janar 2005 - 02:18:

Ketu nuk duket po tek emblema e mesit shkruhet motoja e Republikes Domenikane DIOS, PATRIA, LIBERTAD qe d.m.th Zoti, Atdheu, Liria

Postuar nga erzeni_be datė 19 Mars 2005 - 16:36:

Ja dhe flamuri belg.
shume i ngjashem me ate gjerman.

Postuar nga Lela_Dr datė 30 Korrik 2005 - 15:45:

Flamuri i Italise

Postuar nga SEXI datė 12 Mars 2007 - 17:36:

TURKEY.

Flamuri Turk...

Postuar nga Lab datė 13 Maj 2007 - 17:33:

god bless america

Postuar nga Admirali datė 13 Maj 2007 - 18:34:

Eh...

The Danish Flag - Dannebrog

Flamuri kombetar i Danimarkes, Det Dannebrog, eshte me fushe te kuqe dhe nje kryq te bardhe Skandinav qe zgjatet drejt aneve te flamurit, pjesa vertikale e kryqit eshte e zhvendosur afer anes ku vendoset mbajtesja e flamurit. Kryqi i flamurit danez u adoptua nga vendet e tjera veriore(nordike): Suedia, Norvegjia, Finlanda dhe Islanda. Gjate unionit Danez-Norvegjez, Dannebrog (flamuri danez ne gjuhen kombetare) ishte njekohesisht dhe flamuri norvegjez me disa modifikime te lehta, derisa Norvegjia zgjodhi flamurin aktuali ne perdorim, ne vitin 1821. Dannebrog, eshte flamuri me i vjeter shteteror ne perdorim akoma, dhe burimi me i vjeter i padiskutueshem i kesaj teorie vjen qe nga shekulli i 14-te.

Postuar nga Amici di Nessuno datė 13 Maj 2007 - 19:26:

Mbaj mend nje postim ne nje teme qe mori nje paralajmerim se do fshihej ne rast se nuk perkthehej ne shqip. Ne fak nuk ishte postim moderatori.

Postuar nga Admirali datė 13 Maj 2007 - 20:29:

Eh...

Citim:
Po citoj ato qė tha juve
Mbaj mend nje postim ne nje teme qe mori nje paralajmerim se do fshihej ne rast se nuk perkthehej ne shqip. Ne fak nuk ishte postim moderatori.

Ke te drejte, kot nuk ju zbriten Juventusin nga kategoria, se donit te benit te drejtin :p:p:p:p:p:p:p

Sidoqofte, faleminderit per verejtjen.

Postuar nga Vizioner datė 11 Qershor 2011 - 19:50:

Flamuri zyrtar i Kosoves, qysh nga 17. Shkurti 2008

p.s. mungonte ketu

Postuar nga SHKODRA4001 datė 22 Nëntor 2011 - 20:03:

Re: Flamuri zyrtar i Kosoves, qysh nga 17. Shkurti 2008

Citim:
Po citoj ato qė tha Vizioner
p.s. mungonte ketu
krejt kunder kam qene dhe jam me kete flamur banal.FLAMURI KOSOVES ASHT SI JONI E MOS TA PRANOJM KET PER HATER BOTES SE HUMBIM KOSOVEN 2HERE ME KETE FLAMUR.

Trego 35 mesazhet nė njė faqe tė vetme

Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.