Forumi Horizont Gjithsej 6 faqe: « 1 2 [3] 4 5 6 »
Trego 59 mesazhet nė njė faqe tė vetme

Forumi Horizont (http://www.forumihorizont.com/index.php3)
- Foto nga Shqiperia dhe shqiptaret (http://www.forumihorizont.com/forumdisplay.php3?forumid=198)
-- Skrapar / Kanionet / Shpella e Pirogoshit, etj... (http://www.forumihorizont.com/showthread.php3?threadid=16881)

Postuar nga Gjergj Kastrioti datė 01 Mars 2009 - 18:59:

Sheshi qendror i qytetit te Corovodes.

E si mund te mos i kushtohej edhe ne qytetin e Corovodes rendesi e vecante deshmoreve.

Postuar nga Gjergj Kastrioti datė 01 Mars 2009 - 19:03:

Lulishtja.

Postuar nga Lela_Dr datė 01 Mars 2009 - 19:05:

Bogova

Gjergji me lejo dhe mua te te vendos nje foto TENDEN

Postuar nga Gjergj Kastrioti datė 01 Mars 2009 - 19:08:

Rrugica nga "Sorkadhet" (Cezme shume interesante, nje skulpture sorkadhesh) per te gjimnazi.

ps: eeeeeeeeeh... sa here e benim kete rruge!
Apo jo oliinter, edhe ti besoj...!? Po ku je njehere se ke humbur fare!

Postuar nga Ari. datė 01 Mars 2009 - 19:10:

Re: Sheshi qendror i qytetit te Corovodes.

Citim:
Po citoj ato qė tha Gjergj Kastrioti
E si mund te mos i kushtohej edhe ne qytetin e Corovodes rendesi e vecante deshmoreve.

e vetmia foto qe me pelqeu shume

ky eshte nje nga lapidaret me te medhenj te evropes

vetem mos na sill gjith shtepit e banorve te corovodes gjergj!!!!

ahaahhhaah

Postuar nga Gjergj Kastrioti datė 01 Mars 2009 - 19:14:

Re: Bogova

Citim:
Po citoj ato qė tha Lela_Dr
Gjergji me lejo dhe mua te te vendos nje foto TENDEN

hahahahaaaaaaaaa sa e papare je! E kisha harruar qe t'a kisha kaluar kete foto

thnx

Sa per ilustrim :p kjo foto qe ka publikuar Lela eshte bere ne Bogove... nuk eshte se tregon shume, pervecse ujit te kristalte qe buron nga mali i Tomorrit!

Lela, dhe te tjere... po ju prezantoj me gjimnazin tiiiiiiiiiiiiiim

Eshte nje foto jo e bere mire... por kete kam tani per tani!

Postuar nga Lela_Dr datė 01 Mars 2009 - 19:16:

Shume interesante shkolla.
Sa per fotot, po deshe te vej edhe te tjera :p

Postuar nga Gjergj Kastrioti datė 01 Mars 2009 - 19:22:

Re: Re: Sheshi qendror i qytetit te Corovodes.

Citim:
Po citoj ato qė tha Ari.

e vetmia foto qe me pelqeu shume

ky eshte nje nga lapidaret me te medhenj te evropes

vetem mos na sill gjith shtepit e banorve te corovodes gjergj!!!!

ahaahhhaah

Ja ky... Po kush tha njehere qe eshte nje nga lapidaret me te medhenj te Europes!? :p

Ari, po ne fakt Corovoda nuk eshte shume e njohur dhe besoj se jane me interes edhe foto ne pamje te pare pa ndonje specificitet te madh.

Gjithsesi kjo ketu me larte besoj se ka interes per nje pjese dhe me kete po e mbyll per sot.

Materiali eshte ne anglisht, nuk po kam kohe t'a perkthej tani, por ndoshta neser do t'a perkthej.

In some parts of the hill, to surround it completely, was made use of the rocky ground. This technique is more visible on the northeast side of the hill, where the steep ground protects the hill, avoiding the necessity to build a bailey in this part. From the preliminary survey of the hill, it is a little bit difficult to notice the number of the fortification watchtowers, however on the northeast side are preserved the traces of a rectangular environment, whose size and position give the idea that probably we have to do with a tower. On the northeast side of the hill, was identified a pile of fallen stones, giving the idea of a living house or probably of a ruined tower. The same structure is seen even on the southwest side of the hill, where the preserved traces of the wall, show that maybe we have to do with another tower or ruined house (Fig)
On the surrounded area of the hill pottery fragments of auburn colour have been found, dominating those with rake decoration and small circles. However defining the dating period of this fortification, requires archaeological excavations as well as a comparative study of the superficial findings.
This fortification is not included in the list of the monuments of culture under the supervision of the state. For the first time, in this survey has been designed the complete plan of the fortification, were taken photos and defined the coordination with GPS.

Postuar nga Gjergj Kastrioti datė 01 Mars 2009 - 19:25:

Citim:
Po citoj ato qė tha Lela_Dr
Shume interesante shkolla.
Sa per fotot, po deshe te vej edhe te tjera :p

Vazhdo vazhdo, se une per sot po e mbyll.

Tung njerez.

Postuar nga Lela_Dr datė 01 Mars 2009 - 19:31:

Rikujtoj se keto foto jane te shkrepura nga Gjergji

Bogova

Gjithsej 6 faqe: « 1 2 [3] 4 5 6 »
Trego 59 mesazhet nė njė faqe tė vetme

Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.