Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Caro diario...
Gjithsej 15 faqe: « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
durrsake_topolake
virtualmente virtuale

Regjistruar: 17/05/2004
Vendbanimi: itali
Mesazhe: 908

Arrow

noi ce li abbiamo i buoni sentimenti.......

benchč i tempi che stiamo vivendo non inducano all'ottimismo non rinunciamo alle magie dellle feste .
apriamo il nostro cuore alla speranza in un mondo migliore, senza pił sofferenze nč guerre, lasciamoci avvolgere dalla dolce sensazione che qualcosa di buono possa accadare, facciamo scorta di serenitą per essere in grado di affrontare un nuovo anno con coraggio.

buone feste a tutti

__________________
[io non c'ero e se c'ero dormivo]

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 24 Dhjetor 2004 20:49
durrsake_topolake nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė durrsake_topolake Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me durrsake_topolake (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: durrsake_topolake Shto durrsake_topolake nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto durrsake_topolake nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lunax
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 09/10/2004
Vendbanimi: Itali
Mesazhe: 272

Il natale pił brutto che ho vissuto

La sera della vigilia mi sono messa a piangere e a pensare. Pensavo l'anno che ormai č passato e se sono riuscita che i miei sogni si avvicinino alla realtą. Poi ho pensato alle persone che mi amano e mi circondano ogni giorno e a quelle che mi vogliono bene, alchč ho smesso.
Verso mezzanotte il mio fidanzato mi dice buon natale e mi da il regalo (rimasta sorpresa perchč avevamo deciso niente regali xchč in questo periodo si spende molto ed č meglio conservare i soldi per cose che veramente ci servano) e li ancora mi rimetto a piangere senza riuscire a parlare. Piangevo, piangevo, piangevo!
Dopo un pņ gli dico: Dio ci dice che noi siamo suoi figli, ma allora in questo momento dov'č, visto che la meta dei suoi figli sta morendo perchč ha fame e chissa cos'altro.
Allora ho capito di essere molto fortunata e il perchč io non credo nel Dio!

__________________
Tu hai gią tutti gli elementi che ti servono per essere felice, se non lo sei, cerca dentro di te ciņ che ti impedisce di esserlo.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 26 Dhjetor 2004 09:04
Lunax nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lunax Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lunax (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lunax Shto Lunax nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lunax nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
oliinter
Veteran ne forum

Regjistruar: 01/10/2004
Vendbanimi: brunssum netherland
Mesazhe: 3833

Re: Il natale pił brutto che ho vissuto

Citim:
Po citoj ato që tha Lunax
La sera della vigilia mi sono messa a piangere e a pensare. Pensavo l'anno che ormai č passato, . .. . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. .. . . .. . . .. ..
ma allora in questo momento dov'č, visto che la meta dei suoi figli sta morendo perchč ha fame e chissa cos'altro.
Allora ho capito di essere molto fortunata e il perchč io non credo nel Dio!



ME vjen keq qe paske qene e trishtuar naten e krishtlindjeve sinqerisht...
etj etj.....
Hajde se te kam xhan....
==============================================

* i messaggi in qst tema devono essere scritti in italiano.grazie
durrsake_topolake

__________________
pulave ju ka hije te kakarisin vetem ne kotec!

Modifikuar nga durrsake_topolake datė 15/01/2005 ora 15:44

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 26 Dhjetor 2004 09:15
oliinter nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė oliinter Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me oliinter (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: oliinter Shto oliinter nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto oliinter nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lunax
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 09/10/2004
Vendbanimi: Itali
Mesazhe: 272

VORREI

Oh quanto vorrei fare l'amore con te!
Non so perchč sei capitato nel cammino della mia vita. Posso dirti solo che adesso niente č pił come prima. Avevo una vita cosi tranquilla che mi piaceva e poi sei arrivato tu!
Si vorrei fare l'amore con te almeno una volta solo che da 1 anno e mezzo sono fidanzata!
Si amo lui ma anche te! Puņ succedere? Prima avrei detto di no ma adesso che mi ci trovo in questa situazione dico di si.
Oh č bello quello che provo ma anche ingiusto! Mi sento dentro come se uno tsunamy avesse travolto tutto quello che io nel mio cammino ho costruito. E adesso piango e non sai quanto vorrei picchiarti per aver buttato gił la mia vita.
Ti amerņ con tutta me stessa anche se adesso mi trovo davanti ad un bivio!
Ti amo.

__________________
Tu hai gią tutti gli elementi che ti servono per essere felice, se non lo sei, cerca dentro di te ciņ che ti impedisce di esserlo.

Modifikuar nga Lunax datė 15/01/2005 ora 11:49

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Janar 2005 11:18
Lunax nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lunax Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lunax (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lunax Shto Lunax nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lunax nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
durrsake_topolake
virtualmente virtuale

Regjistruar: 17/05/2004
Vendbanimi: itali
Mesazhe: 908

Arrow

ecco un messaggio che potrebbe essere scritto nella pagina di un diario vero ,non tanto per il contenuto ma per la sinceritą .

__________________
[io non c'ero e se c'ero dormivo]

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Janar 2005 12:20
durrsake_topolake nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė durrsake_topolake Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me durrsake_topolake (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: durrsake_topolake Shto durrsake_topolake nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto durrsake_topolake nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
durrsake_topolake
virtualmente virtuale

Regjistruar: 17/05/2004
Vendbanimi: itali
Mesazhe: 908

*pura fantasia
____________

č buio.eh si gią č notte fonda,qieta.č tutto nero
-ca**o accendi la luce, no?!
Lo sai, stavo pensando al ieri.noi 2 iniseme tu ridevi mentre io parlavo, allora ho pensato di ricambiarti il favore , cosi poi hai cominciato parlare e io a ridere , alchč ti sei stupito molto perchč effettivamente, avevi un senso di umorismo alquanto penoso.
Ma dopo, si crea un bella atmosfera,ah quellla bella musica, quelle parole bisbigiate sussurrate , tra effusioni amorosii e imbarazzo , le mani che si cercavano e si accarezzavano, tu ti avvicini e io anche, ti guardo negli occhi e ________ohhh no aspetta ,ma chi cavolo stai guardando ??? ehhhh
I tuoi occhi non guardavano i miei , erano fissati altrove su una ......ma che schifo su una vecchietta.cmq i gusti son gusti

allora illusa piu che mai mi allontano ma prima ti dovevo lasciare un ricordino, le mie impronte delle mani stampate sulla tua faccia.
beh, lo ammetto , poi mi sono pentita perche mi han detto che soffrivi dello strabismo di venere,beh meglio cosi non avrei sopportato un uomo che non ti guarda mai negli occhi

ps.fantasia da curare qst
ecco cosa fa la gente che soffre d'insonnia(preoccupante la cosa)

__________________
[io non c'ero e se c'ero dormivo]

Modifikuar nga durrsake_topolake datė 22/01/2005 ora 07:33

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 21 Janar 2005 23:50
durrsake_topolake nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė durrsake_topolake Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me durrsake_topolake (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: durrsake_topolake Shto durrsake_topolake nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto durrsake_topolake nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Sykaltra
Gazetare cnn

Regjistruar: 26/11/2004
Vendbanimi: USA
Mesazhe: 416

Caro diario...

Sonte sec kam nje trishtim, ngaqe me ndodh shpesh te ndihem vetem...
shfletova ca faqe librash, pak si me pertese,-asgje interesante!
Ndeza tv, -asnje filem terheqes!
Vura nje cd ne comp,-muzika me dergon larg,
ne femijeri!
Me ka marre malli te shkoj nje here ne Shkoder,
ne lagjen time tere zhurme,tere pluhur,tere uje shiu...'
E dua qytetin e lindjes,e dua Shqiperine!
Amerika,asht ba dicka tabu, nuk me ban pershtypje,pasi noshta nuk asht vendi im,prej ardhja ime,
Varrezat e fisit gjendet atje, diku ne nje koder,
as vet s`e di,s`i kam vizituar as i her!
Por po kujtohem dhe une,
se ka nje zot mbi toke,mbi njerez,-mbi mendime,-vepra dhe fjale!
Nuk i kam kushtuar kurre rendesi besimit fetar,
e krishtere kam lindur,-me kane pagezuar,-dhe krezmuar,
po rradhe shkoj ne kishe!-e pse?-Pasi me duket sikur njerezit shkojn vetem per tu dukur sesi jane veshur,
djemte te shikojne sikur duan te te hajne me syte e tyre!
He pra, a nuk mekatojne ata?!
Mekati lind qysh ne nje shikim,-thote bilbla.
E vet nuk e di ca po shkruaj ne ket flet ditari!
Noshta dikush mendon se vet ne ket moment paskam lajthit,
-jo!
Jam me esell se kurr...
Naten e mire i dashur ditar!E sekretet e ktyre mendimeve momentale,
mos na i hum ,noshta i dit kena me i kerku plot mall,
ose plot trishtim!

te puq Helga...

__________________
Urime per kete staf te mrekullueshem!
Jam vertet krenare qe flas serish shqipen e bukur!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 22 Janar 2005 00:13
Sykaltra nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Sykaltra Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Sykaltra (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Sykaltra Shto Sykaltra nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Sykaltra nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lunax
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 09/10/2004
Vendbanimi: Itali
Mesazhe: 272

Ca...

Ho sempre sostenuto che non era la vita di mer.. ma la gente e chissa perchč ogni volta quando pensi che non č vero si riconferma le tesi di prima. Cavolo ma č cosi difficile essere coerenti con se stessi?
Vabbe ho capito la giornata ogni ora si riconferma schifosissima per non dire altro piu' pesante. Che vadano a f
Scusa Rezi

__________________
Tu hai gią tutti gli elementi che ti servono per essere felice, se non lo sei, cerca dentro di te ciņ che ti impedisce di esserlo.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 23 Janar 2005 17:54
Lunax nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lunax Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lunax (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lunax Shto Lunax nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lunax nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Sykaltra
Gazetare cnn

Regjistruar: 26/11/2004
Vendbanimi: USA
Mesazhe: 416

Caro diario...

oggi mi sento veramente triste, ed lo sai perche?!

perche un caro amico parte per Albania,

e non so cosa dire...mi manchera tantissimo....

ciao, a piu tardi...

__________________
Urime per kete staf te mrekullueshem!
Jam vertet krenare qe flas serish shqipen e bukur!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 23 Janar 2005 18:19
Sykaltra nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Sykaltra Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Sykaltra (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Sykaltra Shto Sykaltra nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Sykaltra nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lela_Dr ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Lela_Dr
** dream **

Regjistruar: 25/06/2004
Vendbanimi: Duke ėndėrruar
Mesazhe: 9455

Caro diario, oggi sono triste perchč un mio amico č andato in vacanza in Messico, e non sai quanto lo invidio.... Anch'io ho tanto bisogno di vacanze ma purtroppo non ho mai il tempo....
Sai mi ha chiesto di andare con lui e qualcosa nella mia testa diceva "vai vai" ma il senso di dovere della vita quotidiana mi ha fatto tornare alla realtą....
Ma perchč nella vita non si prende tutto cosģ come viene...senza pensare alle conseguenze......
E in pił si mette anche il tempo schifoso nuvoloso che ti raddoppia la tristezza....
Ma io penso al mio caro amico che si trova in messico a prendere un sacco di sole e a fare il bagno nell'oceano....
Beh adesso vado che devo finire il lavoro, ma spero di scrivere al pił presto.....

__________________
L'ottimismo č il profumo della vita!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 26 Janar 2005 10:37
Lela_Dr nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lela_Dr Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lela_Dr (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lela_Dr Shto Lela_Dr nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lela_Dr nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 23:24 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 15 faqe: « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Caro diario...

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.