Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Caro diario...
Gjithsej 15 faqe: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

Caro diario...

Non ti scrivo spesso in un altra lingua pero qui faro un'eccezione anche se il mio italiano non č propio perfetto.
Questi giorni ho fatto di tutto e niente,parlo di niente perche non mi sento piena...parlo di molto perche mi sento sodisfatta nei miei studi.
Tutti sapiamo che la vita č fatta di alti e bassi pero qualche volta fa male...fa male e non capisci la ragione,fa male e non capisci il scopo.
Tra un po di giorni tutto sara "normale"...sono felice di questo...

__________________
I love him in the summer when it sizzles, I love him in the winter when it drizzles...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 20 Dhjetor 2003 15:19
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

...e per la milesima volta ho detto a mestessa che io sto cambiando....
e se lo dici molte volte ,rimani che lo credi davero.
ed io lo creduto ,perche e vero che io continuo, cambio, ho fiduccia nelle cambiamenti.
sento le correnti ,le onde della mia anima,sento che sto migliorando,
sto diventando piu forte.
queste nuove difficolta ,come nuove aventure che mi fano paura, mi fanno crescere.
e poi ho visto mestessa brilare, ho brilato per qualqe tempo ...
quando aiuti le personne che vuoi benne, ti senti piena ,realizzata, determinata,
mi piace da morire questo sentimento ,
sfido le mie paure...

__________________
Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Janar 2004 05:53
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

e me lo chiami aiutare???

ma vai!

certe personne non cambianno ,....sonno quelle personne che hanno passato quarant'ani o di piu della loro vita con lo stesso rimorso, lo stesso dolore.
ne anche un psikologo non possa fare niente,alora che puoi fare TU?
Certe abitudini che sonno soterrate nel profondo non si possono sparire cosi ,al'improviso.
Ma alora ,cosa rimane nella sua vita per godere se non si sente felice,e se non si possa cambiare?
Questa personna mente per sentirsi aprezzato. Ma ,mentire a testesso non e la pessima buggia da fare,il peggiore caso delle menzogne ??
E lui pretende di essere un grande scrittore che ha grande idee, grande storie .Ma se non ho letto ne anche un passagio da lui ?!
Gli ho fatto una maratonna di domande:
-i libri che aveva letto (pochi,ne anche la meta di quelo che io ho letto )boo,forse e' un genio...
-le sue filosofie
-il suo stile da scrivere-che non lo sapeva (ma, hai scritto dei libri o no?)
-le sue perspective
-il suo vedere il mondo .il suo bichiere non e' mezzo pienno o mezzo vuoto.(lui vede da FUORI il mondo dentro--guarda il bichiere e non dice niente.)
-il suo concetto di Tempo.
-e in fondo il suo conceto di felicita.lui e' felice quando gli altri si sentonno felici.
Ma che conceto e' questo???
La tua felicita e solo per TE,non per gli altri.
"Io mi sento felice quando gli altri soridonno"--ma va.
alora ho capito che lui non e' felice. Lui usa l'arte per riempirsi,lui si agrappa ad una cosa che lo fa sentire diverso da gli altri.
ma la domanda che mi disturba di piu(per qualqe tempo or mai) e':Arte porta felicita o da dolore nasce arte???
devo trovare le risposte, al piu presto...

__________________
Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 14 Shkurt 2004 08:58
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Klodel
.

Regjistruar: 10/01/2003
Vendbanimi: .
Mesazhe: 5233

penso che l'arte nasce dall amore. L'amore č felicita e dolore nello stesso tempo.

__________________
It takes just as much courage to express your love when it's right, as it does to walk away when it's wrong.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 14 Shkurt 2004 15:53
Klodel nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Klodel Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Klodel (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Klodel Shto Klodel nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Klodel nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Io penso che arte č nata dalle domande che persone fanno tuffarsi nelle loro anime... Io penso che arte puņ essere nata da ogni sola cosa, da ogni solo sentimento...

__________________
No, no dejéis cerradas las puertas de la noche, del viento, del relįmpago, la de lo nunca visto.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Shkurt 2004 00:12
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

ana darke ,mie amice come siette?
grazie per le risposte ma ne ho di tante altre domande che mi sonno persa.

una personna ha pena o rimorso quando fa arte???
se e' cosi perche arte non si puo fare quando il sole splende e l'anima scopia di gioia?

ho letto un libro di psikologia che dicceva che le personne(non so se e' vero per tutte le personne) si tuffano in arte quando experienzanno sentimenti di malincholia,pena ecetera.
Due prigioneri havevano fatto delle capolavori in prigione perche non si sentivanno liberi.

e se quelo che ho scrito prima fosse vero :che arte e sempre legato con le personne complesse alora faccio un altra domanda:se dovessi fare una scelta fra arte o felicita ,che chosa scelieresti? La complicita con arte o la simplicita con felicita?

e si possono avere tutte due???

tutte queste domande si basano ad un' "SE" che io non lo so spiegare.

__________________
Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Shkurt 2004 03:32
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Ah youuu Lorie! Lei tocca le mie fibre sensibili... Io amo parlare di arte... arte č la mia passione

Oh Lorie, there is a book really really good and funny to read called “Born under Saturn” by Rudolph Wittkower. It explains in a beautiful way the character and conduct of the artists. I’m sure you will enjoy it a lot… and you will understand a lot of things of the artists’ soul.

This book says the same like you, artists are melancholic by nature or art comes from melancholy… I don’t know… I yes know that creative process carries anguish, affliction in the soul… I also think that happiness produces art… i_lire explained it to me in a beautiful way here -----> http://www.forumihorizont.com/showt...41995#post41995

I think everything can be a motif, a reason to become in art… an artist is a receptacle of feelings, they come from wherever they come…

oh I’m thinking and I don’t know… because what is art?

… you ask: “se dovessi fare una scelta fra arte o felicita ,che chosa scelieresti? La complicita con arte o la simplicita con felicita?”

... nobody can’t choose, both art and happiness come to you… you are born blessed or damned… you can’t choose

__________________
No, no dejéis cerradas las puertas de la noche, del viento, del relįmpago, la de lo nunca visto.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shkurt 2004 02:51
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

grazie darke.
lo leggero il libro BORN UNDER SATURN
lo sai ,anche io ho pensato tanto tempo fa di fare un proggeto dove la poesia e la pittura potevanno colaborare insieme.

Un poeta: Rimbaud ha scritto una poesia per i colori and vowels.

A=black
E=white
I=red
O=blue
U=green

but i haven't practised them.. at least not yet..

__________________
Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Shkurt 2004 03:44
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

Lo sai?
Il mondo e strano;strana gente con strani sorrisi,strane confidenze che ti fanno meditare su tutto,stran' occhi pero belli...
Certe volte ti domandi se ti puoi fidare di qualquno,molte volte hesitiamo perche non vorremmo mai veder' levarsi una maschera,pero mo' mi piace credere che la fiduccia non e solo di me ma di tutta la gente a la quale voglio bene!
"Credo nei altri,cioe credo in me stesso"Chi la detto?Booh 'un mi ricordo,pero mi piace

__________________
I love him in the summer when it sizzles, I love him in the winter when it drizzles...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 17 Shkurt 2004 21:58
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
qorri
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 26/12/2003
Vendbanimi: ketej nga bregu i lumit
Mesazhe: 250

Amor spero per me che tu vivi in Italia perche questo grado cosi elevato della lingua italiana mi fa riempire d'invidia.Complimenti.Spero che un giorno tutti gli albanesi parlino l'Italiano e non solo cosi come te.


P.S Spero che non ti offendi se ti do del tu.

__________________
I SAY WHAT I THINK AND I DO WHAT I SAY

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Shkurt 2004 18:05
qorri nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė qorri Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me qorri (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: qorri Shto qorri nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto qorri nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 18:16 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 15 faqe: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Caro diario...

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.