Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Spanjolle > To learn to write in spanish
Gjithsej 8 faqe: [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

To learn to write in spanish

Would you like to learn to write in spanish?... i will post some useful short lessons to learn the most important rules of written spanish language.
you can write here the exercises and i will check them.

ok guys, ready?

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2003 03:10
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

THE ACCENT

Read attentively the following words:

Dictado, mayśsculas, vocabulario, borrador, sillón, piz, regla, miércoles, compįs, cartera, sala.

When you read the previous words, you will have observed that the syllable written in bold is pronounced with more intensity than the other ones. This syllable calls herself TONIC.

All the words of more than a syllable, they take one that is pronounced with more force. It is said that that syllable takes ACCENT.

Cįntaro, llave, įrbol, reloj, jardķn.

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2003 03:16
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

exercise n° 1

Here you have a series of words: You underline the tonic syllable, this means, the one that takes the accent.

Cientķfico, avestruz, armario, dama, Jerez, taxi, humor, Zoologķa, diligencia, aprovisionamiento, adversario, automóvil, adjetivo, diecinueve, hįbil, bombilla, imborrable, beneficioso, vagabundo, bendición, describir, desapercibido, recibió, bįrbaro.

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2003 03:17
darke
Syri i Natės

CLASSIFICATION OF THE WORDS BY THE ACCENT

According to the accent the words can be: agudas, llanas, esdrśjulas and sobreesdrśjulas.

AGUDAS: They call this way themselves the words that take the accent in the last syllable that is written: reloj, jardķn, comer, televisión, Jaén.

LLANAS: They are those that take the accent in the penultimate syllable: cartera, įrbol.

ESDRŚJULAS: They take the accent in the last but two syllable: bado, cįntaro.

SOBREESDRŚJULAS: They are those that take the accent before the last but two syllable: cuéntamelo.

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2003 03:21
darke
Syri i Natės

exercise n° 2

Salón, carpeta, miércoles, bandera, pandero, salir, nieve, arréglatelas, Napoleón, perdiz, césped, dķmelo, trabajo, trabajador, bįrbaro, corrķgeselo, lįmina, cómpremelo.

Write which one is AGUDA, LLANA, ESDRŚJULA or SOBREESDRŚJULA.

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2003 03:25
anaz
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 18/09/2003
Vendbanimi: Tirane
Mesazhe: 164

Faleminderit

Une kam shume deshire te mesoj spanjishten Darke,
faleminderit per mesimet dhe shpresoj te vazdosh me tej
Te perqafoj anaz

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2003 07:54
anaz nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė anaz Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me anaz (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: anaz Shto anaz nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto anaz nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

s'ka gje anaz i'm really happy that you want to learn spanish... and don't hesitate to ask me whatever you want

Un beso!

Mesazh i vjetėr 19 Nëntor 2003 00:02
darke
Syri i Natės

THE TILDE

The tilde is a line that is placed on the syllable that takes the accent, in some words.

Which words do they take tilde?

They take tilde:

a) the sharp ones that end up in "n", in "s" or in "vowel". E.g.: jardķn, compįs, lle.

b) The flat ones that don't end up in "n", "s" or "vowel". E.g.: cįrcel, césped, Fernįndez.

c) The esdrśjulas and sobreesdrśjulas take all tilde. E.g.: bado, dico.

Where is the tilde placed?

a) on the vowel of the syllable that takes the accent: įrbol.

b) If the syllable on which it is necessary to put the tilde has a diphthong or a triphthong, it is placed on one of the vowels "a", "e", "o" never on "i", "u". If the diphthong is "iu" or "ui" it is placed on the last vowel. Huésped, cuķdate.

c) we sometimes use the tilde to undo a diphthong. E.g.: Marķa, ho, tahśr.

Mesazh i vjetėr 19 Nëntor 2003 00:12
darke
Syri i Natės

exercise n° 3

Put tilde to the following words:

Huracan, alcazar, fragil, periodico, ulcera, jamas, datil, bambu, mecanico, fertil, despues, Jimenez, caligrafia, futbol, Fermin, salon, arbol, lampara, Jose, desvan, vaiven, carcel.

PS. to analistja, i_lire, anaz, Bucs, black eagle and lorie: i am still waiting you to do your exercises ... lazy alumns!

Mesazh i vjetėr 19 Nëntor 2003 00:21
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

Teacher-teacher i have a question:what is this "æ" ?

Mesazh i vjetėr 14 Prill 2004 13:22
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 07:28 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 8 faqe: [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Spanjolle > To learn to write in spanish

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar