Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > flamujt e botes
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

flamujt e botes

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re allarge.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 564 herė.

SHQIPËRIA

The Albania flag was officially adopted on 28 November 1912.

The flag features a double-headed eagle in black, on a red background. This design is traced back to George Castriota, an Albanian Christian, and a 15th century Turkish general. He used the Byzantine two-headed eagle on his seals, hence the Albanian flag. Note that Albanians call their country Shqipëria, meaning "Land of the Eagle."

Modifikuar nga Admirali datė 13/05/2007 ora 18:39

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 23 Mars 2004 17:12
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Talking

SPANJĖ

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re eslarge.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 542 herė.

The flag of Spain was officially adopted on July 19, 1927

The red and golden-yellow colors of Spain's flag were first used in the late 1700s by the King of Spain, as he tried to easily differentiate his ships from those of other countries. They're also the original colors found within the arms of both the Castile and Aragon regions of the country, the regions first united by King Ferdinand and Queen Isabella.

PS: (all that is a lie... the red colour is cause the passionate blood and the yellow one cause the sun :p)

Mesazh i vjetėr 23 Mars 2004 17:18
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
unforgiven
*$*$*

Regjistruar: 08/07/2003
Vendbanimi: *$*$*
Mesazhe: 958

Canada

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re cana.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 536 herė.

The National Flag of Canada, popularly known as the Maple Leaf Flag , is a base red flag with a white square in its center, featuring a red stylized 11-pointed maple leaf.
February 15 has been commemorated as National Flag of Canada .
"The Canadian flag is the symbol of the nation's unity, for it, beyond any doubt, represents all the citizens of Canada without distinction of race, language, belief or opinion."
The maple leaf is the traditional emblem of Canada . Why? Well, before the coming of the first European settlers, Canada's aboriginal peoples had discovered the food properties of maple sap, which they gathered every spring. According to many historians, the maple leaf began to serve as a Canadian symbol as early as 1700.

Mesazh i vjetėr 24 Mars 2004 00:29
unforgiven nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė unforgiven Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me unforgiven (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: unforgiven Shto unforgiven nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto unforgiven nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Admirali
ITSD Engineer

Regjistruar: 07/01/2003
Vendbanimi: Durrės
Mesazhe: 2298

France

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re fr-lgflag.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 525 herė.

three equal vertical bands of blue (hoist side), white, and red; known as the French Tricouleur (Tricolor); the design and/or colors are similar to a number of other flags, including those of Belgium, Chad, Ireland, Cote d'Ivoire, Luxembourg, and Netherlands; the official flag for all French dependent areas

Mesazh i vjetėr 24 Mars 2004 00:57
Admirali nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Admirali Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Admirali (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Admirali Shto Admirali nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Admirali nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Admirali
ITSD Engineer

USA

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re us-lgflag.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 525 herė.

thirteen equal horizontal stripes of red (top and bottom) alternating with white; there is a blue rectangle in the upper hoist-side corner bearing 50 small, white, five-pointed stars arranged in nine offset horizontal rows of six stars (top and bottom) alternating with rows of five stars; the 50 stars represent the 50 states, the 13 stripes represent the 13 original colonies; known as Old Glory; the design and colors have been the basis for a number of other flags, including Chile, Liberia, Malaysia, and Puerto Rico

Mesazh i vjetėr 24 Mars 2004 00:59
Admirali nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Admirali Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Admirali (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Admirali Shto Admirali nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Admirali nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Admirali
ITSD Engineer

Saudi Arabia

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re sa-lgflag.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 518 herė.

green with large white Arabic script (that may be translated as There is no God but God; Muhammad is the Messenger of God) above a white horizontal saber (the tip points to the hoist side); green is the traditional color of Islam

Mesazh i vjetėr 24 Mars 2004 01:01
unforgiven
*$*$*

Regjistruar: 08/07/2003
Vendbanimi: *$*$*
Mesazhe: 958

Greece

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re flagbig.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 514 herė.

The flag of Greece is blue and white and was officially adopted on December 22, 1978.

The Greek flag has nine horizontal blue and white stripes, with a white cross on a blue square field in the canton position (upper left corner by the flagpole). The white cross symbolizes Greek Orthodoxy, the established religion of Greece.

Mesazh i vjetėr 24 Mars 2004 17:30
unforgiven nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė unforgiven Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me unforgiven (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: unforgiven Shto unforgiven nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto unforgiven nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Keni
Vezhgues

Regjistruar: 01/02/2003
Vendbanimi: Philadelphia usa
Mesazhe: 3202

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re gjerman +.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 492 herė.

Flamuri GJerman

Mesazh i vjetėr 27 Mars 2004 18:17
Keni nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Keni Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Keni (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Keni't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Keni Shto Keni nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Keni nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Keni
Vezhgues

Regjistruar: 01/02/2003
Vendbanimi: Philadelphia usa
Mesazhe: 3202

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re austriak +.gif
Ky file ėshtė shkarkuar 486 herė.

Flamuri Austriak me shqiponje

Mesazh i vjetėr 27 Mars 2004 19:05
Keni nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Keni Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Keni (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Keni't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Keni Shto Keni nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Keni nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
jimmy84
Veteran ne forum

Regjistruar: 11/12/2003
Vendbanimi:
Mesazhe: 1021

Darke,une protestoj flamuri shqiptar eshte vendosur zyrtarisht ne 28 nentor 1912 nga Ismail Qemali ne Vlore.(pervec yllit qe u vendos me pas dhe u hoq ne 1992) E kuqja simbolizon gjakun qe kane derdhur shqiptaret per liri.

Nje shtese per flamurin francez:Tri ngjyrat simbolizojne barazi,vllazerim dhe paqe nese nuk gaboj.
Per flamurin amerikan nuk kam c`a te shtoj se jane thene te tera
Per flamurin gjerman nuk e kam idene fare
Per flamurin austriak me shqiponje me 2 koka di vetem qe shqiponja me 2 koka ka qene simbol i perandorive (i perandorise austriake,ruse,franceze dhe gjermane) ne pergjithesi.

Mesazh i vjetėr 27 Mars 2004 22:11
jimmy84 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė jimmy84 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me jimmy84 (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė jimmy84't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: jimmy84 Shto jimmy84 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto jimmy84 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 17:37 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Gjeologji & Gjeografi > flamujt e botes

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] nuk lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar