Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *Humor* > Animal Jokes
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Deb* ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Deb*
different

Regjistruar: 08/02/2007
Vendbanimi: diku aty, prane......
Mesazhe: 5515

Animal Jokes

Birdie Poem

Birdie, birdie in the sky
Dropped some white stuff in my eye,
I'm a big girl I won't cry,
I'm just glad that cows don't fly.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 19 Shkurt 2010 20:52
Deb* nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Deb* Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Deb* (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Deb* Shto Deb* nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Deb* nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
different

Farmer and the Pretty Lady

One day, farmer Jones was in town picking up supplies for his farm. He stopped by the hardware store and picked up a bucket and an anvil, then stopped by the livestock dealer to buy a couple of chickens and a goose.

Now he had a problem: how to carry all of his purchases home.

The livestock dealer said, "Why don't you put the anvil in the bucket, carry the bucket in one hand, put a chicken under each arm and carry the goose in your other hand?"

Hey, thanks!" the farmer said, and off he went.

While walking he met a fair young lady with rather large beautiful breasts. She told him she was lost, and asked, "Can you tell me how to get to 1515 Mockingbird Lane?"

The farmer said, "Well, as a matter of fact, I'm going to visit my brother at 1616 Mockingbird Lane. Let's take a
short cut and go down this alley. We'll save half the time to get there".

The fair young lady said, "How do I know that when we get in to the alley you won't hold me up against the wall, pull down my skirt and ravish me?"

The farmer said, "I am carrying a bucket, an anvil, 2 chickens, and a goose. How in the world could I possibly hold you up against the wall and do that?"

The young lady said, "Easy silly! Set the goose down, put the bucket over the goose, put the anvil on top of the bucket, and I'll hold the friggen chickens!"

Mesazh i vjetėr 19 Shkurt 2010 21:00
Deb* nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Deb* Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Deb* (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Deb* Shto Deb* nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Deb* nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
different

Monkey Organization

An organization is like a tree full of monkeys, all on different limbs at different levels.

Some monkeys are climbing up, some down.

The monkeys on top look down and see a tree full of smiling faces.

The monkeys on the bottom look up and see nothing but assholes

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 01:45
Fajtori
Apo jo?

Regjistruar: 11/06/2002
Vendbanimi: Europe
Mesazhe: 10706

Hahahah, e fooorte fare.

Kurioz kush e ka shpikur.

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 01:47
Fajtori nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Fajtori Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Fajtori (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Fajtori't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Fajtori Shto Fajtori nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Fajtori nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
different

Chuckie Chicken

An old farmer went to town to see a movie. The ticket girl said, "Sir, what is that on your shoulder?"

The old farmer said, "That is my pet rooster, Chuckie. Wherever I go, Chuckie goes."

"I'm sorry, Sir," said the ticket girl, "We can't allow animals in the theater. Not even a pet chicken."

The old farmer went around the corner and stuffed the chicken down his pants. He returned to the booth, bought a ticket and entered the theater. He sat down next to two old emergency room nurses named Mildred and Marge.

The movie started and the chicken began to squirm. The old farmer un-zipped his pants so Chuckie could stick his head out and watch the movie.

"Marge," whispered Mildred.

"What?" said Marge.

"I think the guy next to me is a pervert."

"What makes you think so?" asked Marge.

"He unzipped his pants and he has his thing out," whispered Mildred.

"Well, don't worry about it," said Marge, "At our age it isn't anything we haven't seen before."

"Yes," said Mildred, "But this one's eating my popcorn!"

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 01:51
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

This guy sees a sign in front of a house: "Talking Dog for Sale."
He rings the bell and the owner tells him the dog is in the backyard. The guy goes into the backyard and sees a black mutt just sitting there.
"You talk?" he asks.
"Yep," the mutt replies.
"So, what's your story?"
The mutt looks up and says, "Well, I discovered this gift pretty young and I wanted to help the government, so I told the CIA about my gift, and in no time they had me jetting from country to country, sitting in rooms with spies and world leaders, because no one figured a dog would be eavesdropping.
I was one of their most valuable spies eight years running. The jetting around really tired me out, and I knew I wasn't getting any younger and I wanted to settle down. So I signed up for a job at the airport to do some undercover security work, mostly wandering near suspicious characters and listening in. I uncovered some incredible dealings there and was awarded a batch of medals. Had a wife, a mess of puppies, and now I'm just retired."
The guy is amazed.
He goes back in and asks the owner what he wants for the dog. The owner says, "Ten dollars."
The guy says, "This dog is amazing. Why on earth are you selling him, so cheap?
"The owner replies, "He's such a liar. He didn't do any of that stuff."

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 02:58
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AngelDevil
Shejtone

Vendbanimi:

A ventriloquist cowboy walks into town. He sees a farmer and his hound dog sitting sitting out on the front porch of a rusted old shack, and he figures he'll have a little fun.
Cowboy: "Hey, cool dog. Mind if I speak to him?"
Farmer: "Dogs cant talk!"
Cowboy: "Hey dog, how's it going?"
Dog: "Great, thanks for asking."
(Farmer stares in stupefied amazement )
Cowboy: "How does your owner treat you?"
Dog: "Really well. He walks me twice a day, feeds me Alpo, and takes me to the lake once a week to play."
Cowboy: "Mind if I talk to your horse?"
Farmer: "Horses cant talk!"
Cowboy: "Hey horse, how's it going?"
Horse: "Cool."
(Farmer falls off his chair)
Cowboy: "How's your owner treat you?"
Horse: "Pretty good. He rides me regularly, brushes me down often, and keeps me in the barn to protect me from the elements."
Cowboy: "Mind if I talk to your sheep?"

The farmer stands up and says, "Them sheep ain't nothing but a bunch of damned liars!"

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 03:09
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Fajtori
Apo jo?

Regjistruar: 11/06/2002
Vendbanimi: Europe
Mesazhe: 10706

Me kujtove nje te forte Debora.

Njeri kishte keter dhe do udhetonte me avion. Mirepo kompania nuk pranonte kafshe pa kafaz. E fut tek pantallonat kky dhe hipen ne avion. Pas pak fillon te skuqet, zverdhen, nxihet. Pas nja gjys ore ia fut ulerimes.

"Ca ke, i thote stjuardesha".
"Topet i mori per arra, s'thashe gje. Vrimen e mori per fole, prape s'thashe gje. Po kur donte te fuse arrat ne fole nuk durova dot".

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 12:52
Fajtori nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Fajtori Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Fajtori (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Fajtori't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Fajtori Shto Fajtori nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Fajtori nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AngelDevil
Shejtone

Vendbanimi:

Citim:
Po citoj ato që tha Fajtori
Me kujtove nje te forte Debora.

Njeri kishte keter dhe do udhetonte me avion. Mirepo kompania nuk pranonte kafshe pa kafaz. E fut tek pantallonat kky dhe hipen ne avion. Pas pak fillon te skuqet, zverdhen, nxihet. Pas nja gjys ore ia fut ulerimes.

"Ca ke, i thote stjuardesha".
"Topet i mori per arra, s'thashe gje. Vrimen e mori per fole, prape s'thashe gje. Po kur donte te fuse arrat ne fole nuk durova dot".

english please I do not speak shqyp

Mesazh i vjetėr 21 Shkurt 2010 16:19
Ora tani: 09:01 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *Humor* > Animal Jokes

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar