Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *Humor* > Joke of the day
Gjithsej 5 faqe: [1] 2 3 4 5 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
vampirechick
greendayad

Regjistruar: 01/12/2004
Vendbanimi: usa
Mesazhe: 22

send your best jokes in here

THIS IS MY JOKE 4 TODAY

This guy is selling three parrots. Another guy who wants to buy a parrot approaches him and asks, "How much are your parrots?"
The salesman answers, "The first one is $1,000." "What does he know?"
"He knows 10,000 words and 500 sentences and is able to solve mathematical expressions."
"How about the second one?"
"The second parrot costs $5,000."
"What does he know?"
"He knows 100,000 words and 10,000 sentences, is able to solve mathematical expressions, and create computer programs."
"Then what is the price for the third one?, the buyer is wondering."
"This one costs $20,000."
"Really?!, wonders the exciting buyer. What does he know?"
"This one knows absolutely nothing, but the two others always call him 'BOSS.'"

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Dhjetor 2004 13:28
vampirechick nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė vampirechick Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me vampirechick (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė vampirechick't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: vampirechick Shto vampirechick nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto vampirechick nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Re: send your best jokes in here

hahahahahhahaha

I wonder why...

Mesazh i vjetėr 08 Dhjetor 2004 21:25
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
trojani
Veteran ne forum

Regjistruar: 20/12/2003
Vendbanimi: danimarke
Mesazhe: 900

shume e bukur kjo, hahahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Mesazh i vjetėr 09 Dhjetor 2004 21:34
trojani nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė trojani Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me trojani (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: trojani Shto trojani nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto trojani nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
~Enigme~
Simplexity

Regjistruar: 08/10/2005
Vendbanimi: My soul
Mesazhe: 4073

Talking

A male patient is lying in bed in the hospital, wearing an oxygen mask over his mouth and nose.
A young, student nurse appears to give him a partial sponge bath.
"Nurse", he mumbles, from behind the mask. "Are my testicles black?"
Embarrassed, the young nurse replies, "I don't know, Sir, I'm only here to wash your upper body and feet."
He struggles to ask again, "Nurse, are my testicles black?"
Concerned that he may elevate his blood pressure and heart rate from worry about his testicles, she overcomes her embarrassment and pulls back the covers.
She raises his gown, holds his manhood in one hand and his testicles in the other. Then, she takes a close look and says, "There's nothing wrong with them, Sir!"
The man pulls off his oxygen mask, smiles at her and says very slowly, "Thank you very much. That was wonderful, but, listen very, very closely......
A r e - m y - t e s t - r e s u l t s - b a c k?

Mesazh i vjetėr 07 Prill 2006 02:57
~Enigme~ nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė ~Enigme~ Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me ~Enigme~ (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė ~Enigme~'t! Kėrko mesazhe tė tjera nga: ~Enigme~ Shto ~Enigme~ nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto ~Enigme~ nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Talking

Enigme , that's really good!

hahaahhaahhahahaha

Ohhhhh.... this yes was funny!!!

Mesazh i vjetėr 17 Prill 2006 12:41
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Proud_to_Be_Albanain
I LOVE YOU BITCH

Regjistruar: 10/02/2005
Vendbanimi: I lothur nga jeta
Mesazhe: 63

Last weekend out me 99shi and G-Sįmi.
What happen: We went in “Weather spoon” We order to drink something and I got Whisky with coke, Sam got same NICO took J2o we drink that but there wasen't spaces to seat so we stand and finish those drinks, after we went a took a seat...In the table was some other drinks but they belong to no1 I call the waiter I told him to clean the table but…. As you know those *Indian Gizas* are very clever so he took owner drink is well and mix them up, I told him give my drink back and he didn’t know witch was witch, I call the manger and have a word with him bought as a new drink….That was pretty good 1 eeehehheehh Albanian as very Smart hunni Be Smart don’t even think to start.!!

Mesazh i vjetėr 17 Prill 2006 15:45
Proud_to_Be_Albanain nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Proud_to_Be_Albanain Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Proud_to_Be_Albanain (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Proud_to_Be_Albanain Shto Proud_to_Be_Albanain nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Proud_to_Be_Albanain nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Cindi
larguar

Regjistruar: 01/09/2005
Vendbanimi: arratisur
Mesazhe: 2664

Ugly woman

A very ugly woman walks into Walmart with her two kids. The Walmart
Greeter asks, "Are they twins?"
The ugly woman says, "No, he's 9 and she's 7. Why? Do you think they
really look alike?"
No," replies the greeter, "I just couldn't believe you got laid twice

Mesazh i vjetėr 16 Maj 2006 15:46
Cindi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Cindi Kėrko mesazhe tė tjera nga: Cindi Shto Cindi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Cindi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
~Enigme~
Simplexity

Re: Ugly woman

Citim:
Po citoj ato që tha football
A very ugly woman walks into Walmart with her two kids. The Walmart
Greeter asks, "Are they twins?"
The ugly woman says, "No, he's 9 and she's 7. Why? Do you think they
really look alike?"
No," replies the greeter, "I just couldn't believe you got laid twice

this is mean :p ahahaha sa kam qeshur!!!

Mesazh i vjetėr 16 Maj 2006 15:49
~Enigme~ nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė ~Enigme~ Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me ~Enigme~ (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė ~Enigme~'t! Kėrko mesazhe tė tjera nga: ~Enigme~ Shto ~Enigme~ nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto ~Enigme~ nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
~Enigme~
Simplexity

-I graduated at the very top of my class
-Excellent! That's very impresive. Which university did you attend?
-Oh...I was home-schooled

Mesazh i vjetėr 25 Gusht 2006 15:49
Cindi
larguar

Regjistruar: 01/09/2005
Vendbanimi: arratisur
Mesazhe: 2664

"I was ranked the second one in all my class" said the student.
"How many students the class had?" somebody asked.
"Just two"

Mesazh i vjetėr 25 Gusht 2006 16:08
Cindi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Cindi Kėrko mesazhe tė tjera nga: Cindi Shto Cindi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Cindi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 06:56 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 5 faqe: [1] 2 3 4 5 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *Humor* > Joke of the day

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar