Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Letėrsia > Ditari > Refime nga Ashley!
Gjithsej 8 faqe: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

Thumbs up

Citim:
Po citoj ato që tha Ashley
E them shume shpesh kete fraze " Per mua kane rendesi gjestet e vogla "
I adhuroj ,sepse mendoj se nga gjestet e vogla lindin gjera te medha...Por akoma me shume adhuroj ata persona qe marrin mundimin ti bejne keto gjeste,aq me teper kur e di qe kane te njejten mendim me mua kur them qe " 1 telefonate e papritur mund te te lumturoj ,1 mesazh miremengjesi mund ta bej diten te eci mbare,1 buzeqeshje e rastesishme mund te shnderrohet ne shume te tilla te perhershme ^.^

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:04
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ashley
Veteran ne forum

Regjistruar: 22/10/2010
Vendbanimi: thelle ne zemren tende.....
Mesazhe: 2499

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 34162_412277892697_229791627697_4308015_4004278_n.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 16 herė.

When i was a -little girl- i used to read fairytales...In fairytales you meet prince charming and he's everything you ever wanted ♥ & the [bad guy] is very easy to spot.He's always wearing a black cape so you always know who he is.Then you grow up & you realize that prince charming is not as easy to find as you thought.You realize the BAD guy isn't wearing a black cape & he's not easy to spot (he's really funny and he makes you laugh and he has perfect eyes)... && YOU realize you're in love with the BAD guy when you were searching for a ٠ ๋·prince charming ๋٠·...♥

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:04
Ashley nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ashley Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Ashley (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Ashley't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ashley Shto Ashley nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ashley nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 28285_412791392697_229791627697_4322173_1921670_n.jpg

Mami...This is for you ♥
♥ (aj llov ju) ♥ ...cause you're always there to help me up when life isnt fair.You make me laugh when im sad and comfort me when i feel bad.[She's ♥] never busy to understand to love me and hold my HAND ♥.To tell me NO when its not right to say DONT LET THE BAD BUGS BITE...I LOVE YOU MORE THAN ANYONE.MY SPECIAL THING [MY HEART MY MOM ♥ ]

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:05
Ashley nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ashley Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Ashley (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Ashley't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ashley Shto Ashley nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ashley nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 34143_413084952697_229791627697_4327691_5821500_n.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 17 herė.

... ♥ ...
IN MY WORLD...
you talk to me,she dont exist,
you're my best friend,you have a crush on me...
YOUL ♥ VEME

BUT IN REAL WORLD
you dont talk to me, she exist,
you're not even my friend,you dont have a crush on me...
YOUDONTL<'3VEME
BUT...GUES WHAT???
[[[I CAN DREAM...♥]

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:07
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 34202_413281587697_229791627697_4331672_3733363_n.jpg

...♥....

when you feel that nobody loves you...
nobody cares for you/
everyone is ignoring [[you]]
& people are .jealous. of you
You should really ask yourself...
__AM I TOO SEXY???!!!!__

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:08
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 37604_416916902697_229791627697_4416438_119152_n.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 15 herė.

Drew looks at me.I fake a smile so he won't see...What I want and I
need [.And everything that we should be.].I'll bet she's beautiful,That
girl he talks about,And she's got everything,That I have to live
without...Drew talks to me..I laugh 'cause it's just so funny,I
can't even see...Anyone when he's with me...

He says he's so in
love...He's finally got it right,I wonder if he knows [[He's all I
think about at night]]...

๋٠·...He's the reason for the teardrops on my
guitar

The only thing that keeps me wishing on a wishing star...๋٠·

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:10
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 35970_425007967697_229791627697_4616014_5003354_n.jpg

{Never} say I love you...if you dont really care !

{Never} talk about your feelings...if they aren't really there !

{Never} hold my hand...if you're gonna break my heart !

{Never} say you're .going to...if you dont plan to .start. !

{Never} look into my eyes...if all you do is lie !

{Never} say ''HI'' ... if you mean [GOODBYE] !

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:12
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 38894_425762387697_229791627697_4632346_1979938_n.jpg

You think you're not pretty ? There's always someone uglier.
You want more money ? People are in poverty.
You want a boyfriend ? Someone doesnt even have parents.
You're hungry ? A child is starving.
You just want to die ? Most people pray to live.
So dont waste your time at things you think you want because there's always someone out there who needs its much more than you possibly think ! {♥}

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:13
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 39258_427491487697_229791627697_4675993_1338245_n.jpg

Yeah
im a {PARTY GIRL} . SO WHAT OF IT ? I Live for the weekends i drink
till i drop,i dance on talles.&& When im drunk i want every hot
boy in my room BUT HEY THAT'S JUST ME...you only live once & I LOVE
BEING A PARTY GIRL..

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:16
Ashley
Veteran ne forum

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re 44500_429377602697_229791627697_4718647_7252626_n.jpg

WHAT WOMAN WANT!!!

=>To be loved like everyone else does
=>For her man to give her space, srsly...BACK OFF -.- !
=>Time with friends
=>a dry toilet seat,so if you sprinkle when you tinkle be a sweaty & wipe the seaty -.-
=>a lil help around the house since man make messes too
=>a lil affection such as a soft kiss :* or a warm HUG ! {♥}

Mesazh i vjetėr 07 Nëntor 2010 18:17
Ora tani: 21:45 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 8 faqe: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Letėrsia > Ditari > Refime nga Ashley!

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar