Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Chit - Chat in Italiano Vlerėsimi i Temės: 2 votime, mesatarja 3.00.
Gjithsej 53 faqe: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Demokrate4ever
Veteran ne forum

Regjistruar: 27/06/2005
Vendbanimi: Eastern Seaboard
Mesazhe: 4434

Citim:
Po citoj ato që tha Unstoppable
Love is in the air..

Demokrate , posso vincere un bacio se ti dico che sei carina..?:p
Ti giuro che non mi lavero le labre fin che' le tracie del bacio sarano spariti nel vuoto quotidiano..lol



I take it with my breath...
Quanto sei romantico . Allora hai vinto tanti baci! Un bacio x adesso , un bacio piu tardi , un bacio x tutte le notti quanto andrai a dormire, ed un baccio x tutte le matine quanto ti svegli. Cosi hai posibillita di lavarti!

__________________
I say there're no depressed words just depressed minds.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2005 00:07
Demokrate4ever nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Demokrate4ever Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Demokrate4ever (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Demokrate4ever't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Demokrate4ever Shto Demokrate4ever nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Demokrate4ever nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ruby_DR
Special

Regjistruar: 28/04/2005
Vendbanimi: aty ku nuk ta pret mendja
Mesazhe: 2080

hahaha per la madonna demo...... cosi no lo fai pił dormire quel poverino....

__________________
<<<<<<<< VENTO DI PASSIONE MAI DOMATA>>>>>>>>>>>

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2005 00:10
Ruby_DR nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ruby_DR Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Ruby_DR (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Ruby_DR't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ruby_DR Shto Ruby_DR nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ruby_DR nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lela_Dr ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Lela_Dr
** dream **

Regjistruar: 25/06/2004
Vendbanimi: Duke ėndėrruar
Mesazhe: 9455

Citim:
Po citoj ato që tha Unstoppable
Love is in the air..

Lela_dr , tempo fa' ho saputo ti scrivere e parlare molto bene l'italiano ma ne sono scordatto duri gli lungi anni in Amerika..!
Non ci posso comparire con te nel questo argumento ma sono convinto che' pocci lessioni in italiano da te , mi farebbero molto bene ..lol
Sono bravo studente , ti giuro che non mi togliero' gli occhi dalle tue labre...



Ok allora te segui sempre le mie labbre, che vai sul sicuro con la lingua italiana.

Ma prima di andare in America eri in Italia????

__________________
L'ottimismo č il profumo della vita!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2005 00:26
Lela_Dr nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lela_Dr Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lela_Dr (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lela_Dr Shto Lela_Dr nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lela_Dr nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Unstoppable
My way...

Regjistruar: 13/09/2004
Vendbanimi: Florida
Mesazhe: 429

Citim:
Po citoj ato që tha Lela_dr


Ok allora te segui sempre le mie labbre, che vai sul sicuro con la lingua italiana.

Ma prima di andare in America eri in Italia????


Io seguiro' le tua labbre ma ho paura che non faro attenzzione alla lessione di lingua perche' mi verra voglia di diventare 'a thin air between your lips'..

Gia che ci siamo , non ci sono mai stato in Italia ! Quelle che ho imparato c'e lo' soltanto legendo e guardando TV.

__________________
Boys don't cry..!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2005 01:54
Unstoppable nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Unstoppable Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Unstoppable (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Unstoppable Shto Unstoppable nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Unstoppable nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Unstoppable
My way...

Regjistruar: 13/09/2004
Vendbanimi: Florida
Mesazhe: 429

Citim:
Po citoj ato që tha Demokrate4ever


I take it with my breath...
Quanto sei romantico . Allora hai vinto tanti baci! Un bacio x adesso , un bacio piu tardi , un bacio x tutte le notti quanto andrai a dormire, ed un baccio x tutte le matine quanto ti svegli. Cosi hai posibillita di lavarti!


Dio
Le tue baci sarano la gioa della mia vita , sarano il motivo di andare a dormire , di svegliare nella mattina , di amazzare la noia della monotonia ! Sarano sorriso nei mie occhi..
Un piccolo innocente baccetto per te , la' dove il pecatto nasce , just a little one , almost like a whisper..

__________________
Boys don't cry..!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2005 02:02
Unstoppable nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Unstoppable Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Unstoppable (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Unstoppable Shto Unstoppable nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Unstoppable nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lela_Dr ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Lela_Dr
** dream **

Regjistruar: 25/06/2004
Vendbanimi: Duke ėndėrruar
Mesazhe: 9455

Citim:
Po citoj ato që tha Unstoppable

Io seguiro' le tua labbre ma ho paura che non faro attenzzione alla lessione di lingua perche' mi verra voglia di diventare 'a thin air between your lips'..

Gia che ci siamo , non ci sono mai stato in Italia ! Quelle che ho imparato c'e lo' soltanto legendo e guardando TV.



Allora ti devo fare i miei complimenti perchč sai scrivere bene.
allora non seguire le mie labbra ma segui i miei sguardi quando ti danno l'approvazione di ciņ che dici.
baci

__________________
L'ottimismo č il profumo della vita!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2005 08:22
Lela_Dr nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lela_Dr Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lela_Dr (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lela_Dr Shto Lela_Dr nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lela_Dr nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Demokrate4ever
Veteran ne forum

Regjistruar: 27/06/2005
Vendbanimi: Eastern Seaboard
Mesazhe: 4434

Citim:
Po citoj ato që tha Unstoppable

Dio
Le tue baci sarano la gioa della mia vita , sarano il motivo di andare a dormire , di svegliare nella mattina , di amazzare la noia della monotonia ! Sarano sorriso nei mie occhi..
Un piccolo innocente baccetto per te , la' dove il pecatto nasce , just a little one , almost like a whisper..



Grz unsto. anche il tuo bacetto nn era male. Mi ha fato volare senza le'ali.
Visto che siamo qui..Come stai andando con il corso di Lela?!

p.s Lela saluti!! Visto che nn mi saluti mai

__________________
I say there're no depressed words just depressed minds.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 13 Nëntor 2005 04:42
Demokrate4ever nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Demokrate4ever Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Demokrate4ever (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Demokrate4ever't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Demokrate4ever Shto Demokrate4ever nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Demokrate4ever nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lela_Dr ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Lela_Dr
** dream **

Regjistruar: 25/06/2004
Vendbanimi: Duke ėndėrruar
Mesazhe: 9455

Citim:
Po citoj ato që tha Demokrate4ever


p.s Lela saluti!! Visto che nn mi saluti mai



Ciao bella, lo sai che ti voglio un sacco di bene, ma ultimamente non ho tanto tempo per stare sul pc, ma sappi che il bene che ti voglio č immenso.

Tanti saluti a tutti i ragazzi che partecipano alla nostra conversazione.

Ne approfitto per salutare anche la nostra carissima amica Sykaltra_Shqiptare perchč sentiamo tutti la sua mancanza. e spero tanto che torni tra di noi.
Una grande bacio e abbraccio per Sykaltra.

Ti voglio tanto tanto tanto tanto tanto tanto BENE Helga

Baci da Lela

__________________
L'ottimismo č il profumo della vita!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2005 00:53
Lela_Dr nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lela_Dr Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lela_Dr (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lela_Dr Shto Lela_Dr nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lela_Dr nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Unstoppable
My way...

Regjistruar: 13/09/2004
Vendbanimi: Florida
Mesazhe: 429

Citim:
Po citoj ato që tha Demokrate4ever


Grz unsto. anche il tuo bacetto nn era male. Mi ha fato volare senza le'ali.
Visto che siamo qui..Come stai andando con il corso di Lela?!


lol
Non mi lamento , specialmente quando la mia bella insegniatrice viene vestita con la mini gonna...hmmm povero mio , non so se mi devo quardarla nei occhi oppure bassare la mia testa come buono studente e fare finta di scrivere oppure legere e invece rilasare i mie occhi in quelle belle gambe che ha..

Gia che' ci siamo , perche' non aggungi anche tu..? Non ci posso sperare di meglio ma stare in mezzo di due belle signorine...

__________________
Boys don't cry..!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 14 Nëntor 2005 12:36
Unstoppable nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Unstoppable Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Unstoppable (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Unstoppable Shto Unstoppable nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Unstoppable nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Demokrate4ever
Veteran ne forum

Regjistruar: 27/06/2005
Vendbanimi: Eastern Seaboard
Mesazhe: 4434

Citim:
Po citoj ato që tha Unstoppable

lol
Non mi lamento , specialmente quando la mia bella insegniatrice viene vestita con la mini gonna...hmmm povero mio , non so se mi devo quardarla nei occhi oppure bassare la mia testa come buono studente e fare finta di scrivere oppure legere e invece rilasare i mie occhi in quelle belle gambe che ha..

Gia che' ci siamo , perche' non aggungi anche tu..? Non ci posso sperare di meglio ma stare in mezzo di due belle signorine...



hahaha Spiritoso anche generoso!
Ti do un consiglio , invece sederti sulla sedia siedeti xterra cozi nn hai difficulta,di guardare anche scrivere Al proposito che siamo nel' chit -chat ..Come Stai?!

p.s Lela grz tesoro lo so che mi rispeti e mi vuoi bene, ma era soltanto per dirti qualcosa Anchio tvb . Salutami anche mio carissimo amico RUBI .

__________________
I say there're no depressed words just depressed minds.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 16 Nëntor 2005 01:00
Demokrate4ever nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Demokrate4ever Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Demokrate4ever (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Demokrate4ever't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Demokrate4ever Shto Demokrate4ever nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Demokrate4ever nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 17:18 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 53 faqe: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » ... E fundit »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Chit - Chat in Italiano

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.