Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > Did you know that in the United States,
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Ana1
Veteran ne forum

Regjistruar: 15/02/2003
Vendbanimi: usa
Mesazhe: 823

Did you know that in the United States,

* 2,806 high school students drop out of school every day?

* the average stay for a child in foster care is 32 months?

* harmful weight practices have been reported among girls as young as 9 years old?

* the teen birth rate has declined by almost 20% since 1990?

* 2 children under age of 5 are murdered every day?

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 12 Tetor 2011 01:31
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

-The most powerful court in America is not the United States Supreme Court but, the Supreme Court of Pennsylvania.
(42 Pa. C.S.A. 502)

Mesazh i vjetėr 29 Tetor 2011 23:12
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

-You own No property. Slaves can't own property. Read carefully the Deed to the property you think is yours.
You are listed as a TENANT.
(Senate Document 43, 73rd Congress 1st session)

Mesazh i vjetėr 29 Tetor 2011 23:14
Ana1
Veteran ne forum

-Your Social Security check comes directly from the IMF which is an agency of the United Nations.
(Look at it if you receive one. It should have written on the top left United States Treasury.)

-The Pope claims to own the entire planet through the laws of conquest and discovery.
(Papal Bulls of 1495 & 1493)

- The Pope has ordered the genocide and enslavement of Millions of people.
(Papal Bulls of 1455 & 1493)

- The Pope's laws are obligatory on everyone.
(Bened. XIV., De Syn. Dioec, lib, ix, c. vii., n. 4. Patri, 1844)
(Syllabus prop 28, 29, 44)

Mesazh i vjetėr 29 Tetor 2011 23:17
Ora tani: 09:25 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > Did you know that in the United States,

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar