Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > One by one...This is it!
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Ana1
Veteran ne forum

Regjistruar: 15/02/2003
Vendbanimi: usa
Mesazhe: 823

One by one...This is it!

It was like yesterday when I first came into my senses that being free (as a free human being) was the best of all my decisions ever! Being a girl it wasn't easy in my family. My father was so predictable, and my mother was just my mother ( who was afraid that I wouldn't never get married), and being married was the biggest step for a girl ( not like me!) in the Albanian stylish ( foolish) life!
And so on! I remember the first day that I was way from home, missing everyone and everything, was I happy for sure? What was I missing? I didn't have the right answer, or maybe I was missing what was left there; my pictures, my diaries, my secret love letters never mailed to the right address, and my smooth pillow ( full of tears when I was hurt), and this is it!
I grew up so fast! I grew up with huge rules! What about rules? What about them? What about me?

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 02:57
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Fajtori
Apo jo?

Regjistruar: 11/06/2002
Vendbanimi: Europe
Mesazhe: 10706

Thumbs up

Waiting for the next msg...

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 07:39
Fajtori nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Fajtori Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Fajtori (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Fajtori't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Fajtori Shto Fajtori nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Fajtori nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
cecilia
Adoleshente

Regjistruar: 14/04/2006
Vendbanimi: Nė bankat e shkollės.
Mesazhe: 8180

Citim:
Po citoj ato që tha Fajtori
Waiting for the next msg...

Sa kurjoz qe je ore

Leni gocat rehat... te rriten

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 12:45
cecilia nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė cecilia Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me cecilia (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: cecilia Shto cecilia nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto cecilia nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Fajtori
Apo jo?

Regjistruar: 11/06/2002
Vendbanimi: Europe
Mesazhe: 10706

Citim:
Po citoj ato që tha cecilia

Sa kurjoz qe je ore

Leni gocat rehat... te rriten

Kurioziteti eshte ne natyren e njeriut, por xhelozia nuk qellon kaq shpesh.

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 18:29
Fajtori nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Fajtori Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Fajtori (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Fajtori't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Fajtori Shto Fajtori nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Fajtori nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

What about rules? "You want to tell me what the hell is going on?"

I have to remind to myself that family rules should apply to everybody, and rules define what's allowed in a family! In contrary, there were personal limits mostly applied in my family, and they were so far from self- called( family rules). There were unwritten rules, and by just listening to the same " music" the whole time , was a terrible feeling! And I was the one who mostly got hurt , because I was a female, the only one female who looked beyond that reality!
For instance, I felt something that says " Ana , friends are only inside the classroom! Do you understand? We want you to be home after 1:30 ( the last class)!"
In my point of view that was not a family rule, that was a personal limit! So, for my brother Edi there were no rules at all, he could play after school with his friends, he could party with his friends, he could have girlfriends, he could have a beer, he could smoke, or even get home after midnight ( because he was a male, a so called "man" from my father).
Edi was the boss of me as well! Even if he was only 2 years older than me, he had the " right" to scream at me, to even yell at me, and to even hit me! He was the opposite of me!
The only right that ( I actually still remember) that I loved in my house was the right of studies! I've always found myself in the middle of books, reading for hours ( after I have done all my chores around the house for sure as a female!) And as a matter of fact the fewer rules in a family, the better life you will give to your children!
How about personal limits? They shouldn't exists at all, because if you apply them, you will only destroy what you have " created" as parents, you will destroy what's called Child!

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 18:31
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Endri

Regjistruar: 02/01/2003
Vendbanimi: Today
Mesazhe: 1498

Ana, a word of avice. If you going to blame your parents for all your troubles in your life. Also praise them for the good things in your life as well.

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 18:41
Endri nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Endri Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Endri (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Endri Shto Endri nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Endri nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

Hello there! I'm not blaming no one! I'm telling the truth, and "the truth hurts!"( as it said by the Americans !)
Have a blessed afternoon!

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 18:46
RIP Gibbs
Victim at Finnegans Wake

Regjistruar: 13/05/2006
Vendbanimi: Bitchfield
Mesazhe: 2637

Citim:
Po citoj ato që tha Ana1
Hello there! I'm not blaming no one! I'm telling the truth, and "the truth hurts!"( as it said by the Americans !)
Have a blessed afternoon!

U have to find a way out to end this situation...not to agree with those dump quotes of americans...if u have not found the solution it doesnt mean that its not existing but that u have not tried enough! peace out and stop listening to americans try something more european even if u live in USA

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:05
RIP Gibbs nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė RIP Gibbs Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me RIP Gibbs (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: RIP Gibbs Shto RIP Gibbs nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto RIP Gibbs nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

Please ( readers), I will let you know when I'm done writing my memories! Don't try to judge me as all Albanian people do! Try to be calm, try to think beyond yourselves as human beings! Try to be more civil with my notes! I'm trying to think positive, and maybe I may help someone who may found him(herself)in my shoes! And I'm pretty sure that there are a lot of females who have passed on my way as an Albanian female, raised by Albanian parents! And my first point of view is to talk about the Albanian reality to which has more needs in calculating the reality than the virtuality! I know how to dream beautifully, but I can't effort it as a huge prize for helping others!
Thank you much!l

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:32
RIP Gibbs
Victim at Finnegans Wake

Regjistruar: 13/05/2006
Vendbanimi: Bitchfield
Mesazhe: 2637

Citim:
Po citoj ato që tha Ana1
Please ( readers), I will let you know when I'm done writing my memories! Don't try to judge me as all Albanian people do! Try to be calm, try to think beyond yourselves as human beings! Try to be more civil with my notes! I'm trying to think positive, and maybe I may help someone who may found him(herself)in my shoes! And I'm pretty sure that there are a lot of females who have passed on my way as an Albanian female, raised by Albanian parents! And my first point of view is to talk about the Albanian reality to which has more needs in calculating the reality than the virtuality! I know how to dream beautifully, but I can't effort it as a huge prize for helping others!
Thank you much!l

what the fuck are u talking about? that was just to support u what kind of shit is that? forget about it...

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:34
RIP Gibbs nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė RIP Gibbs Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me RIP Gibbs (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: RIP Gibbs Shto RIP Gibbs nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto RIP Gibbs nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 16:52 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > One by one...This is it!

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar