Forumi Horizont Forumi Horizont > Arti & Kultura > Arti Figurativ > Teoria e Artit dhe Historiku i Tij > Pķkat
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Pķkat

... the point. the point thereof. the meaning of introducing points into painting, points not unlike those in geometry, having no extension, by themselves imperceptible, and yet different for being points of intensity, of colour. not quite abstraction. atomisation. in fact no abstraction without atomisation. the opposite of Platonism. the greatest simulacra made of the smallest atoms...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Mars 2004 22:36
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re st_denis copia.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 70 herė.

...Points and atoms are what can only be thought but also what must be thought as the basis of everything. One cannot perceive points and atoms. One only perceives their blend, shapes and shades (simulacra). What Seurat understood better than other Neo-Impressionists is that atoms must be simple. They themselves cannot be compound. He thus did not blend his colours. The colours blend themselves on the level of the perceptible, just as atoms do, according to certain laws. However the existence of such laws does not imply that there has to be any sort of resemblance between the atomic and the perceptible levels. The contrary holds. And this is the point where pointillism makes both collage and abstract art possible. The point that means the split between what is expressed and what expresses, between the conditioned and the condition, between shapes and shades and points and atoms...

Picture: Seurat, Georges
Alfalfa Fields, SAINT-DENIS
1885-86
Oil on canvas
25 1/4 x 31 7/8 in.
National Gallery of Scotland, Edinburgh

Mesazh i vjetėr 25 Mars 2004 22:48
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

...Because if collage is a recontextualisation, it presupposes the necessity of the primary existence of elements whose context (though endowing them with meaning-perceptibility) is secondary. The rights of the atom. A different grammar. A language of words stemming from letters which do not resemble them. A language that is the only thing we can hear, knowing it is not its own condition, nor is it conditioned from above, but that it is an outgrowth, an epiphenomenon, of the imperceptible bubbling depths. For not even letters are the real atoms. And if abstract art is a freeing of the signifying from the signified or of that which expresses from the expressed, it is primarily a search for the true atoms, the emancipation of the atom...

Mesazh i vjetėr 25 Mars 2004 22:51
leopardi
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 07/06/2005
Vendbanimi: itali
Mesazhe: 220

Impresionizmi

Impresionizmi, pikerisht, e ka burimin te menyre e piktures (pika), kjo rryme e re erdhe ne saje te qendrueshmerise dhe rendesise qe dhane dy rrymat e meparshme Romanticizmi e Realizmi.

Karakteristikat e Impresionizmit jane;  Mohimi i rendesise se subjektit qe eshte ne pikture, qe me pare ky subjket kishte nje rendesi te madhe pasi perfaqesonte, histori, fe, dhe filozofi...etj  Kjo rryme e re zbuloj rendesine e peisazhit dhe te natyres; Piktoret e kesaj periudhe u treguan rebele dhe me bindje te reja qe ishin revolucionere; Interesi ishte tek ngjyrat dhe jo tek vizatimi, dhe me ne fund subjektiviteti i piktorit i cili identifikohej me pikat ne pelhure...

Mesazh i vjetėr 22 Janar 2007 11:56
leopardi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė leopardi Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me leopardi (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: leopardi Shto leopardi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto leopardi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 18:03 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
  Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Arti & Kultura > Arti Figurativ > Teoria e Artit dhe Historiku i Tij > Pķkat

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar