Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > One by one...This is it!
Gjithsej 4 faqe: « 1 [2] 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Iyua
Free Spirit

Regjistruar: 29/06/2005
Vendbanimi: .
Mesazhe: 1903

God LoL!! damn if you do, damn if you don't!!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:46
Iyua nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Iyua Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Iyua (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Iyua Shto Iyua nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Iyua nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
RIP Gibbs
Victim at Finnegans Wake

Regjistruar: 13/05/2006
Vendbanimi: Bitchfield
Mesazhe: 2637

Citim:
Po citoj ato që tha Iyua
God LoL!! damn if you do, damn if you don't!!

to write two sentences it takes to her 29 minutes ..haha im very impressed..

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:48
RIP Gibbs nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė RIP Gibbs Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me RIP Gibbs (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: RIP Gibbs Shto RIP Gibbs nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto RIP Gibbs nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Iyua
Free Spirit

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs
to write two sentences it takes to her 29 minutes ..haha im very impressed..

Be gentle

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:52
Iyua nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Iyua Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Iyua (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Iyua Shto Iyua nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Iyua nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
RIP Gibbs
Victim at Finnegans Wake

Regjistruar: 13/05/2006
Vendbanimi: Bitchfield
Mesazhe: 2637

Citim:
Po citoj ato që tha Iyua

Be gentle

sory miss Iyua

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:55
RIP Gibbs nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė RIP Gibbs Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me RIP Gibbs (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: RIP Gibbs Shto RIP Gibbs nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto RIP Gibbs nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Iyua
Free Spirit

Citim:
Po citoj ato që tha RIP Gibbs
sory miss Iyua

Jo po mos thuaj podeshe mister kjo te pret

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:57
Ana1
Veteran ne forum

Regjistruar: 15/02/2003
Vendbanimi: usa
Mesazhe: 823

My uncle Toni

It was my uncle Toni and his gorgeous wife Greta who waited for me at the international airport JFK ( New York). They seemed happy to see me, and they invited me to have dinner at " James restaurant". It wasn't any fancy restaurant ( as I dreamed about the American restaurants in general!) but I extremely enjoyed the Italian food. I ate more than you could ever expect for an 18 years old girl ( regarding the "girls diet") as stated by uncle Toni. He made me smile by telling me that I may start working as a helper at his pizzeria!
" you know how to write English Ana, don't you sweetheart?" asked me my uncle Toni.
" sure I do know how to write and how to speak English, why you asking me uncle?" I answered while giving him and his wife a beautiful smile.
" it's very important for you to know the language, because you need a job right way Ana, so you can help out yourself with college, and your family as well! Anyhow, I'm very sure that by giving you a chance to work as my helper in my pizzeria, you may be rich very soon!"
I stared at him, and I said " please give me a break here uncle! How can I be rich if I only have $300.00 in my pocket right now?"
It was my uncle Toni as a sponsor visa who brought me to the US, and I'm very grateful for his hospitality!

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 19:58
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Fajtori
Apo jo?

Regjistruar: 11/06/2002
Vendbanimi: Europe
Mesazhe: 10706

Ana, don't get lost on discussions. Keep writing what you wanted to. Waiting for the next msg...

Other people: please try to understand when it is inappropriate (or too early) to chat, talk or judge. Also, try to understand when personal experience is elusive to any kind of social approval or disproval.

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 20:10
Fajtori nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Fajtori Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Fajtori (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Fajtori't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Fajtori Shto Fajtori nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Fajtori nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

Thank you!
I do really appreciate your support! I will try my best!

Mesazh i vjetėr 19 Qershor 2011 20:18
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

How about my personal limits?

As far as I could remember, I wasn't allowed to have a best friend. So, all of my classmates were only classmates! I can clearly remember Eva( with whom I shared the desk for 12 scholastic years) asking me if she can come to visit me during the summer, and I felt bad when I refused her friendship ( by telling her that I won't be home during the summer!)
I was a friendly person ( and I'm still the same one), but I acted as my mother wanted me to act! She taught me how to cook and how to clean, how to make a good coffee, how to fix my bedroom, how to wash the dishes, and she taught me the most important lesson which was ; " never go to sleep if there are dishes on the sink, and if there is any mess in the house!"
On the other side, for my brother Edi everything went easy in his life, and I swear to my life that I'm not jealous of him, I'm only afraid that he can't never make it in his life without my father's guide, and help! He is daddy's boy, and he's so selfish as a person.
He will never learn how important is to have a sister as me, and he will never figured out how badly I needed (and I need) him in my life ( as a brother and as a friend)! I love my brother, and I never told him how much he means to me, and how lucky I am to have someone to talk about it!

Mesazh i vjetėr 20 Qershor 2011 03:42
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

Thumbs up

Re: What about rules? "You want to tell me what the hell is going on?"

Citim:
Po citoj ato që tha Ana1
I have to remind to myself that family rules should apply to everybody, and rules define what's allowed in a family! In contrary, there were personal limits mostly applied in my family, and they were so far from self- called( family rules). There were unwritten rules, and by just listening to the same " music" the whole time , was a terrible feeling! And I was the one who mostly got hurt , because I was a female, the only one female who looked beyond that reality!
For instance, I felt something that says " Ana , friends are only inside the classroom! Do you understand? We want you to be home after 1:30 ( the last class)!"
In my point of view that was not a family rule, that was a personal limit! So, for my brother Edi there were no rules at all, he could play after school with his friends, he could party with his friends, he could have girlfriends, he could have a beer, he could smoke, or even get home after midnight ( because he was a male, a so called "man" from my father).
Edi was the boss of me as well! Even if he was only 2 years older than me, he had the " right" to scream at me, to even yell at me, and to even hit me! He was the opposite of me!
The only right that ( I actually still remember) that I loved in my house was the right of studies! I've always found myself in the middle of books, reading for hours ( after I have done all my chores around the house for sure as a female!) And as a matter of fact the fewer rules in a family, the better life you will give to your children!
How about personal limits? They shouldn't exists at all, because if you apply them, you will only destroy what you have " created" as parents, you will destroy what's called Child!

Mesazh i vjetėr 20 Qershor 2011 13:46
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 01:54 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: « 1 [2] 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > One by one...This is it!

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar