Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Letėrsia > Ditari > Gishta qe dridhen Vlerėsimi i Temės: 2 votime, mesatarja 5.00.
Gjithsej 14 faqe: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

po kjo Biondja ka harru me shkrujt dreqi, ngeli gjithe kohes mbas burrit e mbas Dolce Gabit e na ka harru me na bo me qajt ne te shkreteve

__________________
.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 11:41
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Vizioner
...ne Timon

Regjistruar: 23/11/2007
Vendbanimi: Frankfurt
Mesazhe: 6857

Citim:
Po citoj ato që tha AngelDevil
po kjo Biondja ka harru me shkrujt dreqi, ngeli gjithe kohes mbas burrit e mbas Dolce Gabit e na ka harru me na bo me qajt ne te shkreteve



Do jene duke iu dridhur Gishtat shume, dhe s'mund te shkruaj!

__________________
I am the author of my life;
unfortunalty, I'm writing in pen & can't erase my mistakes.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 16:45
Vizioner nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Vizioner Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Vizioner (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė Vizioner't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: Vizioner Shto Vizioner nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Vizioner nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
BIONDIA
Ne zemren tende.

Regjistruar: 02/03/2006
Vendbanimi:
Mesazhe: 10184

Citim:
Po citoj ato që tha Vizioner



Do jene duke iu dridhur Gishtat shume, dhe s'mund te shkruaj!



ke te drejte vizioner me dridhen gishtat po jo nga emocionet kesaj here nga dhimbja... sot me kane dhemb shume nuk arrija te prifja as lapsin e cunit ...kjo eshte jeta apo jo merre si te vije ...shejtane do te shkruaj nje dite vetem per ty...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 19:28
BIONDIA nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BIONDIA Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BIONDIA (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BIONDIA Shto BIONDIA nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BIONDIA nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

Citim:
Po citoj ato që tha BIONDIA


...shejtane do te shkruaj nje dite vetem per ty...



hajd pra po pres une

__________________
.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 21:35
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

A Toi mon amour
Je t'écris encore aujourd'hui pour te dire mon Amour et ma présence ą tes cōtés. Au risque de faire croire que je me répčte, je te renouvelle mon Amour. Mon amour t'entoure constamment. Tu peux parfois ne pas le percevoir, mais je suis toujours ą tes cōtés, je t'entoure de mon affection. Au delą d'un sentiment superficiel d'absence, sache que je te quitte jamais; et comment te quitterai-je? En profondeur, je suis toujours lą.

Plus tu entres dans cette perspective de profondeur, plus tu percevras la constance de mon Amour pour toi. Parfois, extérieurement, il peut te sembler le contraire. Mais est-ce possible? Est-ce possible que celui qui t'aime et qui est mort pour toi puisse changer d'avis ou cesser de t'aimer? Est-ce possible pour moi de changer de nature? Est-ce possible que je disparaisse? Non, je suis toujours présent ą toi et mon Amour pour toi est constant. Je ne change pas d'avis et je ne change pas de comportement selon que telle personne soit plus méritante ou moins méritante. Je t'aime parce que ma Nature est d'aimer. De cette maničre tu sais que je suis toujours présent ą toi que je t'entoure de mon Amour, quelque soit ton comportement. Ne te fie donc pas au sentiment superficiel, mais demeure en profondeur, lą oł je suis constamment.

Le plus court chemin entre deux points est la droite. Le plus court chemin entre ton cœur et le mien est mon Amour pour toi. Et j'aime toujours emprunter le chemin le plus court. Prends-le toujours, car il n'y a que bénéfice. Si tu t'attarde au doute, ą la peur, ą l'incertitude, tu fais un long détour. Je te suis constamment présent, c'est bien plus efficace de venir directement entre mes bras.

Ne doute jamais de mon Amour inconditionnel pour toi. Au delą des nuages qui passent mon Soleil brille toujours pour toi.

Perçois ce Soleil, au delą des nuages: tu sais qu'il brille pour toi. Plus tu le fixes, présent derričre les nuages, plus ta capacité de percer les nuages augmente.

Ta faiblesse ne me dissuade pas, au contraire, elle m'attire car j'estime que tu as encore plus besoin de mon Amour. Tes erreurs ne m'éloignent pas de toi... au contraire, car j'estime que tu as encore plus besoin de moi. Oł que tu te trouves, quoi que tu fasses, quelque soit ce que tu ressens, souviens-toi toujours que le plus court chemin entre nos deux cœurs c'est l'Amour. Aies le courage et la confiance de prendre ce chemin direct. Ne t'attarde pas sur toi-mźme, ou sur d'autres impressions. Fixe mon regard, et viens dans mes bras.

Parfois j'ai l'impression que les humains se font un honneur de trouver des barričres entre leur cœur et le mien. Quel temps perdu, quelle peine perdue, et que de vies gāchées. Parfois, j'ai l'impression que venir directement ą moi n'est pas dans l'horizon des possibles pour les humains. Est-ce trop beau pour vous? Est-ce par solidarité avec la misčre humaine que vous refusez de venir ą moi? Ceci n'est pas solidarité! C'est moi qui vous enseigne la Lumičre. "Charité bien ordonnée commence par soi-mźme." On ne peut sauver quelqu'un qui se noie si on ne sait pas nager. Et nager c'est savoir rejoindre directement mon Amour; et ça s'apprend. Ceci ressemble au cas d'une personne qui a passé plusieurs mois sur un lit de maladie et qui doit ré-apprendre ą marcher: ses muscles sont atrophiés et son équilibre en hibernation.

Commencez par vous aimer vous-mźmes. Et quel meilleur moyen de vous aimer, si ce n'est de voir et d'expérimenter mon Amour pour vous? Venez ą moi, viens ą moi que je t'apprenne ą t'aimer toi-mźme du regard d'amour que je pose sur toi et de l'Amour que j'ai pour toi.

Je te prie de bien vouloir relire cette lettre. Demande ą l'Esprit de venir enflammer ton cœur par les paroles de cette lettre. Je te découvre mon Amour.

Je ne te quitte pas. Viens dans mes bras, et écoute ce que mon cœur te dit. Ne regarde que moi.
Je t'aime de tout mon coeur

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 22:28
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Talking

shpresoj qe dreqja di te lexoje frengjisht

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 22:31
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

ngele duke shkrujt per mon amour-in mi

te te jap 1 keshille futi trurit 1 OFF (pra beje O Fik Fare) e atij thuaji po ke b*the rri po je frikacak pirdhu anej nga ke dale

ika une nashti naten e mire mon amour

__________________
.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 22:32
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Talking

Citim:
Po citoj ato që tha AngelDevil
ngele duke shkrujt per mon amour-in mi

te te jap 1 keshille futi trurit 1 OFF (pra beje O Fik Fare) e atij thuaji po ke b*the rri po je frikacak pirdhu anej nga ke dale

ika une nashti naten e mire mon amour



gja skam kuptu ma keq se te jete gjuhe e huaj angel

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 22:34
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
AngelDevil
Shejtone

Regjistruar: 02/05/2009
Vendbanimi:
Mesazhe: 14611

Citim:
Po citoj ato që tha dylan


gja skam kuptu ma keq se te jete gjuhe e huaj angel



te kam thene une qe duhet te fillosh te mesosh shqip ti goce :p

po te thoja qe coje dashurine me pushime qe te jesh rehat .... me kuptove tani?

__________________
.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 22:38
AngelDevil  nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė AngelDevil Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me AngelDevil  (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: AngelDevil Shto AngelDevil  nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto AngelDevil  nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
dylan
Veteran ne forum

Regjistruar: 17/05/2009
Vendbanimi: vlore
Mesazhe: 5487

Citim:
Po citoj ato që tha AngelDevil


te kam thene une qe duhet te fillosh te mesosh shqip ti goce :p

po te thoja qe coje dashurine me pushime qe te jesh rehat .... me kuptove tani?



jetohet pa te angel

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 18 Nëntor 2009 22:42
dylan nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė dylan Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me dylan (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: dylan Shto dylan nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto dylan nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 11:35 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 14 faqe: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Letėrsia > Ditari > Gishta qe dridhen

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.