Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Che ingiustizie avete riscontrato?
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Ornela
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 11/12/2005
Vendbanimi: Itali
Mesazhe: 136

Che ingiustizie avete riscontrato?

Voi che vivete in Italia da diverso tempo, che ingiustizie avete riscontrato ?

__________________
L'amicizia č pił importante dell'amore: se riesci a capirlo in tempo forse non tutto č perduto..

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 24 Maj 2007 06:36
Ornela nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ornela Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Ornela (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ornela Shto Ornela nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ornela nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ornela
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 11/12/2005
Vendbanimi: Itali
Mesazhe: 136

Vedo che diversi entrano per curiosare ma nessuno mi ha risposto….. chi sa perchč....
Cmq la mia domanda č nata dalla rabbia dell’altro giorno che ho dovuto pagare 25.50 euro di ticket per un controllo della bimba… Lo trovo ingiusto far pagare i bimbi che non percepisco nulla… ma non parlo solo del ticket ma anche altre cose che dovrebbero essere per loro un aiuto nella crescita…

__________________
L'amicizia č pił importante dell'amore: se riesci a capirlo in tempo forse non tutto č perduto..

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 09:20
Ornela nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ornela Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Ornela (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ornela Shto Ornela nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ornela nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aida10
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 25/01/2007
Vendbanimi: Firenze
Mesazhe: 31

Cara, ci sono ingiustizie quotidiane per gli stranieri che vivono in Italia. Bisogna da una parte abituarsi e non logorarti il fegato, dall'altra battersi perché nessuno ti metta i piedi in testa... ma attenzione.. con furbizia. Hai una bambina?

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 12:34
Aida10 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aida10 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aida10 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aida10 Shto Aida10 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aida10 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ornela
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 11/12/2005
Vendbanimi: Itali
Mesazhe: 136

il discorso che ho fatto io vale per tutti stranieri o non stranieri, chiedevo a chi viveva da diversi anni in italia perchč conoscerebbero di pił la situazione e le leggi qua. Hai raggione cmq, bisogna andare avanti con pazienza. Ho due una bimba e un bimbo

__________________
L'amicizia č pił importante dell'amore: se riesci a capirlo in tempo forse non tutto č perduto..

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 12:55
Ornela nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ornela Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Ornela (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ornela Shto Ornela nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ornela nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aida10
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 25/01/2007
Vendbanimi: Firenze
Mesazhe: 31

Bellini. Compliementi, sei giovanissima, immagino... Io vivo da 11 anni qui. Non so quanto ti posso aiutare in tema di sanitą ma conoscendo dei medici so che ci sono ingiustizie ben peggiori di questa nei confronti di extra-comunitari abitanti in Italia. C'č da acaponarsi la pelle credimi.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 13:04
Aida10 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aida10 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aida10 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aida10 Shto Aida10 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aida10 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lela_Dr ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Lela_Dr
** dream **

Regjistruar: 25/06/2004
Vendbanimi: Duke ėndėrruar
Mesazhe: 9455

Aida non solo agli stranieri ma anche agli italiani stessi, soprattutto agli anziani.

__________________
L'ottimismo č il profumo della vita!

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 13:08
Lela_Dr nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lela_Dr Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lela_Dr (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lela_Dr Shto Lela_Dr nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lela_Dr nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aida10
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 25/01/2007
Vendbanimi: Firenze
Mesazhe: 31

Io trovo che l'ingiustizia c'č quasi sempre laddove non c'č conoscenza. Quando poi si tratta di stranieri trovo che lo sia ancora di pił, anche perchč č pił frequente la mancanza di informazioni e di conseguenza la mancanza di conoscenza. Ne deriva una forma di ingiustizia forse pił evidente in determinati casi, che si accompagna con quel leggero razzismo.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 13:19
Aida10 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aida10 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aida10 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aida10 Shto Aida10 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aida10 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
bleta punetore
sindikaliste

Regjistruar: 15/08/2006
Vendbanimi: kosherja n.176
Mesazhe: 2075

Pił che "l'gnoranza" il problema č la negligenza.
Ci sono certi sfatigati nell'amministrazione pubblica e quella sanitaria che lasciamo stare!
Puņ cascare il mondo ma non si muovono di un dito per accelerare le cose. Devi rispettare i LORO tempi e gią che ci sei fai bene a darti all'yoga, l'unica cosa buona che puoi ricavare.
Non sia mai di avere bisogno di un informazione vitale! Fanno tutti gli scarica barile e alla fine ti arrangi, ti specializzi in tutto (l'arte di arrangiarsi č proprio una specialitą, come la pasta).
Perche la legge non ammette ignoranza e il problema non č degli sfatigati ignoranti ma TUO!

__________________
. . due gocce di chanel

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 13:47
bleta punetore nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė bleta punetore Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me bleta punetore (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: bleta punetore Shto bleta punetore nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto bleta punetore nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Lela_Dr ėshtė moderator/e nė kėtė nėn-forum   Lela_Dr
** dream **

Regjistruar: 25/06/2004
Vendbanimi: Duke ėndėrruar
Mesazhe: 9455

Citim:
Po citoj ato qļæ½ tha Ornela
Vedo che diversi entrano per curiosare ma nessuno mi ha rispostoļæ½.. chi sa perchļæ½....
Cmq la mia domanda ļæ½ nata dalla rabbia dellļæ½altro giorno che ho dovuto pagare 25.50 euro di ticket per un controllo della bimbaļæ½ Lo trovo ingiusto far pagare i bimbi che non percepisco nullaļæ½ ma non parlo solo del ticket ma anche altre cose che dovrebbero essere per loro un aiuto nella crescitaļæ½



Ornela e Aida sentite queso che mi ha capitato 2 settimane fļæ½_.
Mi faceva male il piede, e visto che sto 10-12 ore al giorno, ho pensato di andare al pronto soccorso.
Vado nella cittļæ½_ dove abito, e all'accettazione dico il problema, e la tipa mi dice che forse ho una contusione muscolare e mi manda direttamente a casa visto che non era un'urgenza.
Vado a casa, prendo la macchina, e vado all'opsedale del capoluogo. Beh almeno lƬ mi hanno accettato, e mi hanno lasciato il foglio con il codice bianco.
Ho aspettato 3 ore e mezza prima di entrare a visitarmi, ma va bene cosƬ visto che siamo pazineti dobbiamo pazientare.
Li mi hanno detto che avevo infiammato il tendine D'Achille, e mi hanno messo una fascia strana, ed il dottore mi ha prescirtto 15 gg di riposo e una medicina da prendere via orale. Il costo della visita del codice bianco era di 25 ā‚¬.
Bene, torno dopo i 15 giorni di diagnosi, e il dottore mi dice che la medicina che mi avevano prescritto era un antidolorifico invece di antifiammatorio.
Intanto il mio piede ĆØ peggiorato, ed ho perso 15 giorno di lavoro e con una prognosi completamente contraria.
Adesso mi tocca fare, laser, ultrasuoni, massaggi, fisioterapia e piscina + 22 gg di riposo le quali mi costano quasi come una paga mensile, per colpa di un medico incapace.


Visto che non ero in regola quando mi ĆØ successo il fatto, tutte le medicazioni non mi vengono rimborsate e non posso neanche cominciare la stagione.

Questa chiamo ingiustizia vera e propria, per l'ngoranca e l'incapacitļæ½_ dei dottori che dirigono reparti agli opsedali principali.

__________________
L'ottimismo č il profumo della vita!

Modifikuar nga Lela_Dr datė 25/05/2007 ora 14:18

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 14:02
Lela_Dr nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Lela_Dr Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Lela_Dr (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Lela_Dr Shto Lela_Dr nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Lela_Dr nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Aida10
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 25/01/2007
Vendbanimi: Firenze
Mesazhe: 31

E' vergognoso... conosco un po' l'ambiente sanitario... cč da ringraziare se esci di lģ sano e salvo. C'č un menefreghismo assoluto

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Maj 2007 14:15
Aida10 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Aida10 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Aida10 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Aida10 Shto Aida10 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Aida10 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 20:51 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 4 faqe: [1] 2 3 4 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Che ingiustizie avete riscontrato?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.