Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Pensieri / Citazioni / Riflessioni
Gjithsej 6 faqe: « 1 2 [3] 4 5 6 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Dulcis in Fundo
.. alola?

Regjistruar: 15/03/2010
Vendbanimi:
Mesazhe: 4846

Mi sa che č questo il mio limite: mi mancano le conclusioni, nel senso che ho l’impressione che niente finisca mai veramente. Io vorrei, vorrei davvero che i dispiaceri scaduti, le persone sbagliate, le risposte che non ho dato, i debiti contratti senza bisogno,le piccole meschinitą che mi hanno avvelenato il fegato, tutte le cose a cui ancora penso, le storie d’amore soprattutto, sparissero dalla mia testa e non si facessero pił vedere, ma sono pieno di strascichi, di fantasmi disoccupati che vengono spesso a trovarmi. Colpa della memoria, che congela e scongela in automatico rallentando la digestione della vita e ti fa sentire solissimo nei momenti pił impensati. Ho riflettuto molto, in questi giorni. E la sai una cosa? Non ho capito niente.

Diego De Silva

__________________
Ka dy rregulla per te arritur suksesin:
1- Te mos rrefesh kurre gjithcka di.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 23 Janar 2012 20:50
Dulcis in Fundo nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Dulcis in Fundo Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Dulcis in Fundo (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Dulcis in Fundo Shto Dulcis in Fundo nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Dulcis in Fundo nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
bruni22
W la mussa

Regjistruar: 30/04/2008
Vendbanimi: mu ke guri, qe bon xixa
Mesazhe: 1800

Citim:
Po citoj ato që tha Dulcis in Fundo
E la sai una cosa?


No! Mi dica?


Mmmmmmmmm

__________________
"tie ciu' in pe de mussa che in carru de bo"

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 23 Janar 2012 21:59
bruni22 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė bruni22 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me bruni22 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: bruni22 Shto bruni22 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto bruni22 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ana1
Veteran ne forum

Regjistruar: 15/02/2003
Vendbanimi: usa
Mesazhe: 823

Goditi il potere e la bellezza della tua gioventł`...

http://youtu.be/1DE2IjeT_zM

Goditi potere e bellezza della tua gioventł. Non ci pensare.
Il potere di bellezza e gioventł lo capirai solo una volta appassite,
ma credimi tra ventanni guarderai quelle tue vecchie foto
e in un modo che non puoi immaginare adesso.

Quante possibilitą avevi di fronte
e che aspetto magnifico avevi!
Non eri per niente grasso come ti sembrava.

Non preoccuparti del futuro.
Oppure preoccupati ma sapendo che questo ti aiuta quanto masticare un chewing-gum per risolvere unequazione algebrica.

I veri problemi della vita saranno sicuramente cose che non ti erano mai passate per la mente, di quelle che ti pigliano di sorpresa alle quattro di un pigro martedģ pomeriggio.

etc...

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 25 Janar 2012 15:47
Ana1 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Ana1 Kėrko mesazhe tė tjera nga: Ana1 Shto Ana1 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Ana1 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Dulcis in Fundo
.. alola?

Regjistruar: 15/03/2010
Vendbanimi:
Mesazhe: 4846

__________________
Ka dy rregulla per te arritur suksesin:
1- Te mos rrefesh kurre gjithcka di.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 06 Shkurt 2012 16:57
Dulcis in Fundo nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Dulcis in Fundo Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Dulcis in Fundo (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Dulcis in Fundo Shto Dulcis in Fundo nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Dulcis in Fundo nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
al74
hamall

Regjistruar: 29/04/2009
Vendbanimi: meran- It
Mesazhe: 6675

Per colpa di una cipolla - Coelho

La storia che segue č narrata dallo sceicco Qalandar Scią nel suo libro Asrar-i-Khilwatia (I segreti dei solitari).
Nell'Armenia orientale c'era un paesino attraversato da due strade parallele, chiamate rispettivamente la Via del Sud e la Via del Nord. Un viaggiatore che veniva da lontano un giorno imboccņ la Via del Sud, comprņ qualche cipolla per sfamarsi, e si diresse verso la Via del Nord. Ma fatti i primi passi, ecco che i bottegai si accorsero che aveva gli occhi pieni di lacrime.
«Sarą morto qualcuno — disse il macellaio al mercante di stoffe —, hai visto quel povero forestiero che viene da laggił? Piange!».
I loro discorsi erano giunti alle orecchie di una bambina, la quale, sapendo che la morte č una cosa molto triste, scoppiņ in un pianto dirotto. In men che non si dica, tutti i bambini che abitavano lungo quella strada cominciarono a singhiozzare.
Il viaggiatore, spaventato, gettņ via le cipolle che andava pelando e se la diede a gambe.
Le mamme, perņ, angosciate dal pianto inconsolabile dei bambini, vollero sapere che cosa era successo e scoprirono che il macellaio e il mercante di stoffe, e con loro — a quel punto — un gran numero di bottegai, erano tutti addolorati per la tragedia che sicuramente si era consumata lungo la Via del Sud.
Corsero le voci, e siccome il paesino non contava molti abitanti, ben presto tutti i residenti di entrambe le strade si spaventarono per qualcosa di terribile che doveva essere accaduto. I grandi cominciarono a temere il peggio e, preoccupati per la portata della tragedia, decisero di non fare domande per non aggravare la situazione.
Un cieco, che abitava lungo la Via del Sud, e non capiva quale fosse il motivo di tanto scompiglio, si fece forza e chiese a qualcuno che cosa stesse accadendo.
«Perché riecheggiano tanti lamenti in una cittadina che finora č stata un luogo cosģ felice?».
«Č successo qualcosa di terribile — gli rispose un uomo per la strada —, i bambini continuano a piangere, i grandi aggrottano la fronte, le mamme hanno richiamato in casa i figli e l'unico viaggiatore che abbia visitato la nostra cittą in tanti anni si č allontanato con gli occhi pieni di lacrime. Forse la peste ha contagiato l'altra strada».
Nel giro di brevissimo tempo, le voci di una pestilenza mortale si propagarono nei quartieri prospicienti a entrambe le strade. Ma siccome il viaggiatore veniva dalla Via del Sud, gli abitanti della Via del Nord compresero immediatamente che il morbo doveva essere scoppiato proprio lģ. Prima ancora del calar della notte, gli abitanti di entrambe le strade avevano abbandonato le loro case per cercare rifugio nelle montagne a oriente.
Secoli dopo, l'antico villaggio che il viandante aveva attraversato mangiando le sue cipolle appare ancora oggi come una steppa desolata. Poco distante sorgono due paesini, chiamati Est e Ovest, popolati dai discendenti degli antichi abitanti del villaggio, che da quel giorno non si sono pił parlati. Sono spuntati in seguito miti e leggende che hanno innalzato una grande barriera di paura tra di loro.
Dice lo sceicco Qalandar Scią: «Si puņ cercare di capire il motivo di un problema, oppure aggravarlo al punto che, da ultimo, non si sa pił da dove era cominciato, quanto č grande, come ci ha cambiato la vita e in che modo ci ha allontanato dalle persone che un tempo ci erano care».
Traduzione di Rita Baldassarre © Santa Jordi Asociados,

shkeputur nga "Corriere della sera"

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Prill 2012 11:48
al74 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė al74 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me al74 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: al74 Shto al74 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto al74 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
cecilia
Adoleshente

Regjistruar: 14/04/2006
Vendbanimi: Nė bankat e shkollės.
Mesazhe: 8180

Mundesh t'ma permbledhesh me pak fjale po deshe

__________________
Sto lavorando duro per preparare il mio prossimo errore.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Prill 2012 12:32
cecilia nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė cecilia Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me cecilia (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: cecilia Shto cecilia nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto cecilia nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
al74
hamall

Regjistruar: 29/04/2009
Vendbanimi: meran- It
Mesazhe: 6675

njerezit nuk flasin me , hamendesojne , ngrejne hipoteza , kane frike e cdo gje kalon ne nivel thashethemesh

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Prill 2012 12:40
al74 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė al74 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me al74 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: al74 Shto al74 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto al74 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
cecilia
Adoleshente

Regjistruar: 14/04/2006
Vendbanimi: Nė bankat e shkollės.
Mesazhe: 8180

Citim:
Po citoj ato që tha al74
njerezit nuk flasin me , hamendesojne , ngrejne hipoteza , kane frike e cdo gje kalon ne nivel thashethemesh


E ca dmth ti me kete? qe per ne te dy kane dale fjale koti?

__________________
Sto lavorando duro per preparare il mio prossimo errore.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Prill 2012 12:45
cecilia nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė cecilia Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me cecilia (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: cecilia Shto cecilia nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto cecilia nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
al74
hamall

Regjistruar: 29/04/2009
Vendbanimi: meran- It
Mesazhe: 6675

Citim:
Po citoj ato që tha cecilia


E ca dmth ti me kete? qe per ne te dy kane dale fjale koti?



Coelho nuk merret me thashetheme

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Prill 2012 12:57
al74 nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė al74 Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me al74 (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: al74 Shto al74 nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto al74 nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
cecilia
Adoleshente

Regjistruar: 14/04/2006
Vendbanimi: Nė bankat e shkollės.
Mesazhe: 8180

Citim:
Po citoj ato që tha al74


Coelho nuk merret me thashetheme



Jo thashe.. se me refuzove

__________________
Sto lavorando duro per preparare il mio prossimo errore.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 08 Prill 2012 13:10
cecilia nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė cecilia Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me cecilia (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: cecilia Shto cecilia nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto cecilia nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 01:47 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 6 faqe: « 1 2 [3] 4 5 6 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Italiane > Pensieri / Citazioni / Riflessioni

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen
 

 

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar
Powered by: vBulletin © Jelsoft Enterprises Limited.
Materialet qė gjenden tek Forumi Horizont janė kontribut i vizitorėve. Jeni tė lutur tė mos i kopjoni por ti bėni link adresėn ku ndodhen.