Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *He said, she said* > meditations
Gjithsej 3 faqe: « 1 2 [3]   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Klodel

Regjistruar: 10/01/2003
Vendbanimi: .
Mesazhe: 5233

48. O SON OF MAN!

For everything there is a sign. The sign of love is fortitude under My decree and patience under My trials.

51. O SON OF MAN!

My calamity is My providence, outwardly it is fire and vengeance, but inwardly it is light and mercy. Hasten thereunto that thou mayest become an eternal light and an immortal spirit. This is My command unto thee, do thou observe it.

55. O SON OF BEING!

Busy not thyself with this world, for with fire We test the gold, and with gold We test Our servants.

59. O SON OF BEING!

Thy heart is My home; sanctify it for My descent. Thy spirit is My place of revelation; cleanse it for My manifestation.

69. O YE SONS OF SPIRIT!

Ye are My treasury, for in you I have treasured the pearls of My mysteries and the gems of My knowledge. Guard them from the strangers amidst My servants and from the ungodly amongst My people.

3. O FRIEND!

In the garden of thy heart plant naught but the rose of love, and from the nightingale of affection and desire loosen not thy hold. Treasure the companionship of the righteous and eschew all fellowship with the ungodly.

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 01 Prill 2004 18:35
Klodel nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Klodel Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Klodel (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Klodel Shto Klodel nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Klodel nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
BluE_icE
Anėtar Aktiv

Regjistruar: 23/06/2004
Vendbanimi: on the palm of God's hand
Mesazhe: 200

Thy heart is My home-------------i really liked this one phrase

Mesazh i vjetėr 31 Korrik 2004 19:01
BluE_icE nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė BluE_icE Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me BluE_icE (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: BluE_icE Shto BluE_icE nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto BluE_icE nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

body and soul

Bashkangjitje: Kliko pėr tė hapur kėtė file nė njė dritare tė re cuerpo.jpg
Ky file ėshtė shkarkuar 24 herė.

It's fascinating the polarity of body and soul in so many cultures. I have wondered so many times why the individuals were divided into body and soul? Everybody believe in the disunion of physical versus mental and spiritual. However I think that our corporal, material body impersonates the human essence, our spirit, our mental, intangible personality, our human soul. There is wisdom into the flesh, into the way that our human body make things. I like the noise of my feets when touching the floor, the touch of the objects among my fingers.

Even if we would get the KNOWLEDGE, we would continue being exactly like before: we would continue being someone that should find out her owns reasons to exist. There are few people that really search the truth of the knowledge of this world. Very few people who make questions. Almost everyone that I know just try to draw out from the "unknown" the answers that they previously imagine in their own minds; justifications, confirmations, consolation ways without which they would be uncapable to go ahead with their lifes.

Mesazh i vjetėr 25 Prill 2006 21:03
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 20:33 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 3 faqe: « 1 2 [3]   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *He said, she said* > meditations

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar