Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *He said, she said* > What is Love????
Gjithsej 3 faqe: « 1 [2] 3 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
sUgA__tIlOnCe
nGaDaLe

Regjistruar: 01/09/2003
Vendbanimi: ~*~nZ~*~
Mesazhe: 1069

Unhappy

i!...nuthin n everything...!i

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Gusht 2004 06:49
sUgA__tIlOnCe nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė sUgA__tIlOnCe Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me sUgA__tIlOnCe (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: sUgA__tIlOnCe Shto sUgA__tIlOnCe nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto sUgA__tIlOnCe nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
_mIzZzA_
Lala

Regjistruar: 03/01/2004
Vendbanimi: nuk jam e para por jam numbri NJI
Mesazhe: 1312

mona thats cute

Mesazh i vjetėr 27 Gusht 2004 23:05
_mIzZzA_ nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė _mIzZzA_ Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me _mIzZzA_ (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė _mIzZzA_'t! Kėrko mesazhe tė tjera nga: _mIzZzA_ Shto _mIzZzA_ nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto _mIzZzA_ nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Citim:
Po citoj ato që tha sUgA__tIlOnCe
i!...nuthin n everything...!i

po

Mesazh i vjetėr 28 Gusht 2004 07:08
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
oliinter
Veteran ne forum

Regjistruar: 01/10/2004
Vendbanimi: brunssum netherland
Mesazhe: 3833

Thumbs up

What is love?

I’ve herd about her but I never meet!

Mesazh i vjetėr 31 Tetor 2004 14:25
oliinter nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė oliinter Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me oliinter (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: oliinter Shto oliinter nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto oliinter nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
rrushi
Anetar i regjistruar

Regjistruar: 03/04/2003
Vendbanimi: broken glass
Mesazhe: 162

Your life and my life flow into each other as wave flows into wave, and unless there is peace and joy and freedom for you, there can be no real peace or joy or freedom for me. To see reality--not as we expect it to be but as it is--is to see that unless we live for each other and in and through each other, we do not really live very satisfactorily; that there can really be life only where there really is, in just this sense, love.
-- Frederick Buechner, The Magnificent Defeat

Mesazh i vjetėr 11 Nëntor 2004 04:01
rrushi nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė rrushi Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me rrushi (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: rrushi Shto rrushi nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto rrushi nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Isra

Regjistruar: 03/12/2004
Vendbanimi: veēse nė dorėn e Zotit!
Mesazhe: 2053

Smile

LOve is all the force that we acumulate into years, is the answer of our questions, is everything that we want, but first of all, we have to give it in different ways, to different people, to our family, to our friends, to animals, to flowers to everything...Than to wait it for serving us......

Love, what is love?Loving someone is different, is like....a breath that we don't live without it, until is important to us...
and what about love for GOD?, ...I think is the real love that never ends, because the goal is to love the creator of love..isn't it marevellous!!??
perhaps not,..your taste isn't my taste!!!

"Love for being loved!"

Mesazh i vjetėr 03 Shkurt 2005 13:13
Isra nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Isra Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Isra (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Isra Shto Isra nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Isra nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
lorie
you fascinate me...

Regjistruar: 23/07/2003
Vendbanimi: in you
Mesazhe: 3137

Love your God with all your heart ,with all your soul and with all your mind.

The ultimate greatest love i have ever heard and felt is when somebody gave his life to set me free..
......and that somebody was Jesus.

Philippians 4:8-Finally, brothers, whatever is true, whatever is noble, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is admirable--if anything is excellent or praiseworthy--think about such things.

Mesazh i vjetėr 03 Shkurt 2005 16:31
lorie nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė lorie Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me lorie (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė lorie't! Kėrko mesazhe tė tjera nga: lorie Shto lorie nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto lorie nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Isra

Regjistruar: 03/12/2004
Vendbanimi: veēse nė dorėn e Zotit!
Mesazhe: 2053

Here we are again in front of this question...
"What is love"

Do u imagine how can explain the children this 'difficult' question?

What does Love mean?

A group of professional people posed this question to a group of 4 to 8 year-olds
The answers they got were broader and deeper than anyone could have imagined.

See what you think:

"When my grandmother got arthritis, she couldn't bend over and paint her toenails anymore.
So my grandfather does it for her all the time, even when his hands got arthritis too. That's love."

Rebecca- age 8

"When someone loves you, the way they say your name is different.
You just know that your name is safe in their mouth."

Billy - age 4

"Love is when a girl puts on perfume and a boy puts on shaving cologne and they go out and smell each other."

Karl - age 5

"Love is when you go out to eat and give somebody most of your French fries without making them give you any of theirs."

Chrissy - age 6

"Love is what makes you smile when you're tired."

Terri - age 4

"Love is when my mommy makes coffee for my daddy and she takes a sip before giving it to him, to make sure the taste is OK."

Danny - age 7

"Love is when you kiss all the time. Then when you get tired of kissing, you still want to be together and you talk more. My Mommy and Daddy are like that. They look gross when they kiss"

Emily - age 8

"Love is what's in the room with you at Christmas if you stop opening presents and listen."

Bobby - age 7 (Wow!)

]"If you want to learn to love better, you should start with a friend who you hate,"

Nikka - age 6 (we need a few million more Nikka's on this planet)

"Love is when you tell a guy you like his shirt, then he wears it everyday."

Noelle - age 7

Did u like their answers.....surely, better than ours...

The other answers.............tomorrow....

Mesazh i vjetėr 15 Nëntor 2005 10:23
Isra nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Isra Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Isra (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Isra Shto Isra nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Isra nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Thumbs up

ohhhhhhhhhhhh was beautiful. I loved reading these answers but I don't believe some of the answers come from kids with 4-7 years old????

my favourite... this one:

Citim:
Po citoj ato që tha isra

"Love is when you kiss all the time. Then when you get tired of kissing, you still want to be together and you talk more. My Mommy and Daddy are like that. They look gross when they kiss"

Emily - age 8

Mesazh i vjetėr 15 Nëntor 2005 18:27
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
_mIzZzA_
Lala

Regjistruar: 03/01/2004
Vendbanimi: nuk jam e para por jam numbri NJI
Mesazhe: 1312

lov is when u feel special about someone u cant sleep at night thinki n about it
and when u feel the butterflies in ur stomich when he /she kisses u thats special

Mesazh i vjetėr 16 Nëntor 2005 00:06
_mIzZzA_ nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė _mIzZzA_ Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me _mIzZzA_ (me Mesazh Privat) Vizito faqen personale tė _mIzZzA_'t! Kėrko mesazhe tė tjera nga: _mIzZzA_ Shto _mIzZzA_ nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto _mIzZzA_ nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 03:40 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 3 faqe: « 1 [2] 3 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *He said, she said* > What is Love????

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar