Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Mjekėsia > "Menstruacione mashkullore"(marre nga "The Guardian")
Gjithsej 2 faqe: [1] 2 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

"Menstruacione mashkullore"(marre nga "The Guardian")

Cod. A15092004

Those monthly mood swings, long considered an exclusively female affliction, may not be as gender-specific as once thought.

Researchers say men can get pre-menstrual tension too and now they have data to back it up.

A study by psychologists from the University of Derby in England suggests that men may experience cyclical symptoms similar to, or even worse than, those suffered by pre-menstrual women, including moodiness, discomfort and loss of concentration. Everything, it appears, apart from the bloat.

The researchers asked 100 men and women to complete questions relating to seven types of symptoms usually attributed to the menstrual cycle.

"We were stunned when the men started reporting suffering from all the traditional PMT symptoms," said Dr Aimee Aubeeluck, who presented her findings to the British Psychological Society's annual conference in Edinburgh last week. "They got unusual headaches, had severe mood swings and reported losing concentration at certain times of the month.

"There has been previous research that suggests we all have natural internal biorhythms and the male symptoms could somehow be caused by that. It could be that we all have these cyclical changes in our moods and that it is completely coincidental that women also menstruate cyclically. Because men don't have periods, they simply dismissed those cyclical symptoms as being caused by other outside factors."
Participants answered questions on pain, concentration, behavioural change, physical reactions, water retention, negative feelings, arousal and control. The men scored higher on all of the sections except water retention.

Dr Aubeeluck said she hoped to carry out further research to discover if men suffered PMT symptoms at specific times of the month, like women.

"I believe our research suggests that there may be some other, as yet undiscovered, cause for many of the symptoms that are generally dismissed by doctors as being PMT in women," she said.

"It also suggests many men are suffering from cyclical changes that are left undiagnosed ... But it could be that men really do have a lower threshold of pain than women, and that they are simply making a fuss about nothing."

Modifikuar nga NS-6 datė 10/05/2007 ora 00:14

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 15 Shtator 2004 17:17
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Re: "Menstruacione mashkullore"

yeah right:p

why they don't blood? it's not fair!

Mesazh i vjetėr 15 Shtator 2004 19:03
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Endri

Regjistruar: 02/01/2003
Vendbanimi: Today
Mesazhe: 1498

Citim:
yeah right

why they don't blood? it's not fair

We work a lot, so god watches us and made life a bit easier in this aspect.

Mesazh i vjetėr 15 Shtator 2004 23:45
Endri nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Endri Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Endri (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Endri Shto Endri nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Endri nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
darke
Syri i Natės

Regjistruar: 24/08/2003
Vendbanimi: night
Mesazhe: 2545

Exclamation

Citim:
Po citoj ato që tha Endri
We work a lot, so god watches us and made life a bit easier in this aspect.

of course... and now when will you tell us the story about the apple and the snake?

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2004 02:36
darke nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė darke Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me darke (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: darke Shto darke nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto darke nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Endri

Regjistruar: 02/01/2003
Vendbanimi: Today
Mesazhe: 1498

Citim:
of course... and now when will you tell us the story about the apple and the snake?

I will, if that gets you asleep

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2004 03:15
Endri nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Endri Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Endri (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Endri Shto Endri nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Endri nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Unstoppable
My way...

Regjistruar: 13/09/2004
Vendbanimi: Florida
Mesazhe: 429

Talking

Dmth , kur nji djale nuk eshte ne good mood do te thote qe i paskan ardhe ata ee ?
..te keqen e studimit lol:p

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2004 03:59
Unstoppable nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Unstoppable Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Unstoppable (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Unstoppable Shto Unstoppable nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Unstoppable nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
sUgA__tIlOnCe
nGaDaLe

Regjistruar: 01/09/2003
Vendbanimi: ~*~nZ~*~
Mesazhe: 1069

sh interestingggg

Mesazh i vjetėr 16 Shtator 2004 05:06
sUgA__tIlOnCe nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė sUgA__tIlOnCe Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me sUgA__tIlOnCe (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: sUgA__tIlOnCe Shto sUgA__tIlOnCe nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto sUgA__tIlOnCe nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Free like air
Anetar i ri

Regjistruar: 15/09/2004
Vendbanimi: Melbourne
Mesazhe: 7

PER ATA QE THONE SE MESHKUJT E KANE JETEN TE VESHTIRE

Me falni qe eshte ne anlisht po I dont't have time per ta perkthyer.

A man was sick and tired of going to work every day while his wife stayed home. He Wanted her to see what he went through so he prayed:
"Dear Lord: I go to work everyday and put in 8 hours while my wife merely stays at home.

I want her to know what I go through, so please allow her body to switch with mine for a day. Amen

God, in his infinite wisdom granted the man's wish.

The next morning, sure enough the man awoke as a woman. he cooked breakfast for his mate, awakened the kids, set out their school clothes, fed them breakfast, packed their lunches, drove them to school, came home and picked up the dry cleaning, took it to the cleaners and stopped at teh bank to make a deposit, went grocery shopping, then drove home to put away the groceries, paid the bills and balanced the chequebook.

He cleaned the cat's litterbox and bathed the dog.

Then it was already 1p.m and he hurried to make the beds, do the laundry, vacuum, dust, and sweep and mop the kitchen floor.

Ran to the school to pick up the kids and got into an argument with them on the way home.
Set out milk and cookies and got the kids organised to do their homework. Then set up the ironing board and watched TV while he did the ironing.

At 4:30 he began peeling potatoes and washing vegetables for salad, breaded the pork chops and snapped fresh beans for supper.

After supper he cleaned the kitchen. ran the dishwasher, folded laundry, bathed the kids and put them to bed.

At 9p.m he was exhausted and, though his daily chores weren't finished he, went to bed where he was expected to make love, which he managed to get through without complaint.

The next morning he awoke and immediately knelt by the bed and said, "Lord I don't know what I was thinking. I was so wrong to envy my wife's being able to stay at home all day. Please, oh please let us trade
back"

The Lord in his infinite wisdom, replied, " My son, I feel you have learned your lesson and I will be happy to change things back to the way they were.

You'll just have to wait nine months, though. You got pregnant last night

Mesazh i vjetėr 20 Shtator 2004 05:15
Free like air nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Free like air Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Free like air (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Free like air Shto Free like air nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Free like air nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

Hahahahaha edhe pse ishte per ke humori shume funny hahaha
Ngeli me barre

Mesazh i vjetėr 20 Shtator 2004 12:09
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Isra

Regjistruar: 03/12/2004
Vendbanimi: veēse nė dorėn e Zotit!
Mesazhe: 2053

ej, po sikur s'jemi te gjuha angleze.., apo lejohet dhe per informacionet...

Mesazh i vjetėr 16 Shkurt 2005 09:33
Isra nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Isra Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Isra (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Isra Shto Isra nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Isra nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 11:03 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 2 faqe: [1] 2 »   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Shkenca > Mjekėsia > "Menstruacione mashkullore"(marre nga "The Guardian")

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar