Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *He said, she said* > What keeps you loving someone?
Gjithsej 2 faqe: « 1 [2]   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr
Autori
Titulli Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
amor alucius
Ennology

Regjistruar: 11/04/2003
Vendbanimi: city of the sin
Mesazhe: 7605

His craziness;on a moment I'm looking at a strictly composed indivual with very high professional standards and on the other moment he's dancing folk songs with me,in a old pair of jeans and a t-shirt,in the middle of nowhere. 

His unpredictibility: after so much time together I still can't predict his actions,there's always the surprise-element.

His ability to communicate(and of course,his ability to understand when to shut up );He attaches a lot of importance to the communication in our relationship,and of course makes time for it,and I think this was the key of the success.

His ability to have a conversation with different types of persons and still feel good about the conversation and make the other feel good(!). I can't stop smiling when I see him kneeled on floor,talking to a child,letting him hear his own heartbeats with the stethoscope and saying things like"what do you hear,colleague?"...

His self confidence(and sometimes his arrogance :p)

Modifikuar nga amor alucius datė 20/09/2006 ora 12:44

Denonco kėtė mesazh tek moderatorėt | IP: e regjistruar

Mesazh i vjetėr 20 Shtator 2006 12:35
amor alucius nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė amor alucius Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me amor alucius (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: amor alucius Shto amor alucius nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto amor alucius nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Niqua
Veteran ne forum

Regjistruar: 24/09/2003
Vendbanimi: Fajtori chat
Mesazhe: 6938

Citim:
Po citoj ato që tha myzeqari
Bravo Darke!!!!

Before I start to answer your question the only thing I can't understand is why do people have to complicate the situation and spoil the feeling of love and what keeps you loving someone.

What keeps you loving someone..............

The way she looks at me...
The way she touches me...
The way she speaks to me...
The way she takes care of me...
The way she holds me...
The way she smiles at me...

And finally knowing that I could never love anyone else like I love her...

and the way hi loves me,that way wich only him nows about,,,,,,,,,

Mesazh i vjetėr 28 Shtator 2006 17:45
Niqua nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Niqua Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Niqua (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Niqua Shto Niqua nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Niqua nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
kurt

Regjistruar: 29/12/2007
Vendbanimi: ......
Mesazhe: 5021

truly loving someone u have to discover the most beautiful soul u have ever discovered in anyone, thats beyond you have ever imagined, doesn't matter how funny or charming or how pretty or witty one is.

as far as i know, as i grow older and reflect on what i have encounter and learn in my life, i have come to relize that the most beautiful innocent and tender soul in this planet is an old lady i know well, my mother. as much of a pain in the ass cold distance kind of son i have been to my family, i know that i love her the most of all humans in this planet.
although im not the type of person to ever express my love and hugs in front of anyones face.

the rest of the girls i've known and date, i think has been lust. lust is what drives us crazy, i think we all confuse that with love

Modifikuar nga kurt datė 22/03/2010 ora 10:45

Mesazh i vjetėr 22 Mars 2010 10:38
kurt nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė kurt Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me kurt (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: kurt Shto kurt nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto kurt nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Petter
kazmolog

Regjistruar: 20/07/2009
Vendbanimi: New York
Mesazhe: 2058

The fact that you are the first and only person i have ever loved and the first person who ever truly loved me. I can feel your love, in the warmth of your touch, cause it touches my heart and soul babe!

Mesazh i vjetėr 22 Mars 2010 14:34
Petter nuk po viziton aktualisht forumin Kliko kėtu pėr Profilin Personal tė Petter Kliko kėtu pėr tė kontaktuar me Petter (me Mesazh Privat) Kėrko mesazhe tė tjera nga: Petter Shto Petter nė listėn e injorimit Printo vetėm kėtė mesazh Shto Petter nė listėn e monitorimit Ndrysho/Fshij Mesazhin Pėrgjigju Duke e Cituar
Ora tani: 06:34 Hap njė temė tė re    Pėrgjigju brenda kėsaj teme
Gjithsej 2 faqe: « 1 [2]   Tema e mėparshme   Tema Tjetėr

Forumi Horizont Forumi Horizont > Tema Shoqėrore > Gjuhėt e Huaja > Gjuha Angleze > *He said, she said* > What keeps you loving someone?

Pėrgatit Kėtė Faqe Pėr Printim | Dėrgoje Me Email | Abonohu Nė Kėtė Temė

Vlerėso kėtė temė:

Mundėsitė e Nėn-Forumit:
Nuk mund tė hapni tema
Nuk mund ti pėrgjigjeni temave
Nuk mund tė bashkangjisni file
Nuk mund tė modifikoni mesazhin tuaj
Kodet HTML nuk lejohen
Kodet speciale lejohen
Ikonat lejohen
Kodet [IMG] lejohen

Kliko pėr tu larguar nese je identifikuar